Kabels 
Overige Producten 
Account  

Garantie

Al onze producten hebben een wettelijke garantieperiode. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort producten. Heeft u een product bij Allekabels.nl besteld en gaat dit binnen de garantieperiode stuk? Dan repareren of vervangen wij het product zo snel mogelijk.

Gaat een product binnen de garantieperiode stuk? Dat is vervelend, maar uiteraard lossen we dit voor uw op. Daarbij geldt:

Allekabels BV garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken dan ook.

  •  

    Wij repareren of vervangen uw defecte product zo snel mogelijk

  •  

    Bij producten die defect worden geleverd vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.

  •  

    We houden ons altijd aan de wettelijke garantiebepalingen consuwijzer.

 
 
  • Garantieperiode

    Garantieperiode
    Al onze producten hebben een wettelijke garantieperiode. De duur van deze garantieperiode is afhankelijk van het soort producten. Heeft u een product bij Allekabels.nl besteld en gaat dit binnen de garantieperiode stuk? Dan repareren of vervangen wij het product zo snel mogelijk.

    Om te voorkomen dat uw product stuk gaat, raden we u aan altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking op te volgen en de handleiding te door te nemen voor gebruik. U heeft geen recht op garantie wanneer:
    De schade aan het product ontstaan is door opzet of nalatigheid.
    Er sprake is van verkeerd gebruik door bijvoorbeeld het niet volgen van de handleiding.
    De schade past bij het verwachtingspatroon bij normaal gebruik, bijvoorbeeld slijtage.
    Er sporen zijn van val-, stoot- of waterschade.
    De schade is ontstaan doordat u zelf heeft geprobeerd het apparaat te repareren.

    Meer weten over de garantieperiode van een product dat u bij ons besteld heeft? Kijk voor de wettelijke garantiebepalingen op de consumentenwijzer of neem direct contact op met onze klantenservice.

  • Garantieprocedure

    Garantieprocedure
    Het is natuurlijk altijd vervelend wanneer een product stuk gaat of niet meer goed functioneert. Wij lossen dit graag voor u op. Vraag een retourformulier aan, stuur het defecte product naar ons toe en u krijgt zo spoedig mogelijk het gerepareerde product of een nieuw product thuisgestuurd.

    Is uw product direct bij ontvangst al stuk? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij vergoeden de kosten voor de retourzending in dat geval voor 100%.

    Gaat uw product binnen de garantieperiode stuk en wilt u het naar ons terugsturen voor reparatie of vervanging? Volg dan het onderstaande stappenplan:
    Stap 1: Vraag bij onze klantenservice een retourformulier aan via het contactformulier.
    Stap 2: Selecteer ‘Retour aanvraag’ en geef aan dat u een retourformulier wilt aanvragen.
    Stap 3: U ontvangt tijdens kantooruren dezelfde dag nog via e-mail een link naar het retourformulier.
    Stap 4: Geef in het retourformulier aan dat u het product terugstuurt omdat het defect is.
    Stap 5: Pak het product dat u terugstuurt goed in, bijvoorbeeld in een stevige doos.
    Stap 6: Print het ingevulde retourformulier en stop het in de doos bij het defecte product. Heeft u geen printer? Schrijf de informatie uit het retourformulier dan over op papier. Vergeet niet duidelijk het retournummer te vermelden
    Stap 7: Stuur het defecte product zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, naar het onderstaande adres:

    Allekabels BV
    Postbus 1077
    6460 BB Kerkrade
    Nederland

    Wanneer u een product retour wilt sturen, zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden (punten 6, 7 en 8) van toepassing. U draagt zelf het risico voor de retourzending. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kunt u een eventuele vermissing claimen bij uw vervoerder. Heeft u vragen over de status van uw retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice

 
 

Regel het zelf

Wilt u ons persoonlijk te woord staan?

 
 
Klantenservice & Informatie