Kabels 
Overige Producten 
Account  

Contactformulier

Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal van dienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen twéé uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

1. Waar heeft u een vraag of opmerking over?

2. Ik heb een vraag over

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Mijn bestelde product is...

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Vul onderstaande gegevens in

Gevonden artikel
Reeds besteld

Ontvangt u geen e-mails van Allekabels

Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging?

Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch en kies 'optie 2' in het telefoonmenu.

045 - 571 7001
03 - 808 16 29 (BE)

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur Houd uw bestelnummer bij de hand indien nodig

LET OP, mogelijke vertraging door:

- Door de harde lockdown nemen het aantal bestellingen in een snel tempo toe, ondanks deze toename zullen wij ons uiterste best doen uw bestelling zo snel als mogelijk te verwerken.
- Onze vervoerders doen hun best om alle aangeboden zendingen de dag na verzenden bij u aan te bieden, mocht dit onverhoopt niet lukken adviseren wij u de Track&Trace code in de gaten te houden voor het actuele aflever moment. Onze klantenservice heeft geen invloed op welk moment de vervoerder de bestelling zal aanbieden.
- Houdt rekening met langere wachttijden als u telefonisch contact opneemt. Wij adviseren u dan ook uw vraag via het contactformulier te stellen, meestal heeft u binnen 2 uur antwoord op uw vraag.

Voordat u belt, volg onderstaande stappen

Verwacht u een pakketje? Verwacht u een pakketje?
Dan krijgt u automatisch een verzendbevestiging met een track & trace code om uw pakket te volgen

Verwacht u briefpost? Verwacht u briefpost?
Dan is uw pakketje met alle waarschijnlijkheid met 1 dag vertraagd door PostNL

Heeft u toch een vraag? Heeft u toch een vraag?
Dan staan wij uiteraard voor u ter beschikking (rekening houdend met extra wachttijd)