Kabels 
Overige Producten 
Account  

In de Media

Webshop allekabels.nl staat in top 250 Groeibedrijven 2017 van NederlandWebshop allekabels.nl staat in top 250 Groeibedrijven 2017 van Nederland

De webshop Allekabels heeft de top 250 Groeibedrijven 2017 van Nederland behaald. De online winkel voor kabels is uit ruim 3000 groeibedrijven gekozen als een van de 250 snelgroeiende bedrijven dit jaar. De bedrijven die in deze lijst staan, zijn opgenomen in het ‘ScaleUp Dashboard'. Dit is een jaarlijks onderzoek onder Nederlandse groeibedrijven door Prof. Dr. Justin Jansen, academisch directeur van de Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en professor Corporate Entrepreneurship. De Top 250 Groeibedrijven is dit jaar voor het eerst gepubliceerd en is gelanceerd op 23 januari 2017 in het bijzijn van Koningin Máxima.

Lees meer
Tekst: NLgroeit
01 Mei 2017


De webshop Allekabels heeft de top 250 Groeibedrijven 2017 van Nederland behaald. De online winkel voor kabels is uit ruim 3000 groeibedrijven gekozen als een van de 250 snelgroeiende bedrijven dit jaar. De bedrijven die in deze lijst staan, zijn opgenomen in het ‘ScaleUp Dashboard'. Dit is een jaarlijks onderzoek onder Nederlandse groeibedrijven door Prof. Dr. Justin Jansen, academisch directeur van de Erasmus Centre for Entrepreneurship (ECE) en professor Corporate Entrepreneurship. De Top 250 Groeibedrijven is dit jaar voor het eerst gepubliceerd en is gelanceerd op 23 januari 2017 in het bijzijn van Koningin Máxima.

Wat onderzoekt het ECE?

Het ScaleUp Dashboard- onderzoek geeft antwoord op vragen zoals: ‘Hoeveel groeibedrijven zijn er in Nederland?’, ‘Hoe verhoudt dat aantal bedrijven zich met de groeibedrijven in andere Europese landen?’, 'Wat is de impact van groeibedrijven als je kijkt naar het creëren van banen en de Nederlandse economie in het algemeen?' en ‘Hoeveel starters worden groeibedrijven?’.

Het ‘ScaleUp Dashboard’-onderzoek

De groeibedrijven die in het onderzoek van Prof. Dr. Justin zijn meegenomen, moesten aan een aantal criteria voldoen om groeibedrijf genoemd te mogen worden. Zo zijn er in het ScaleUp Dashboard alleen bedrijven opgenomen met meer dan tien FTE. Een ander selectiecriterium om als groeibedrijf aangemerkt te worden, is het realiseren van een winst van vijf miljoen euro. Daarnaast kunnen bedrijven alleen in de lijst komen, als ze sinds 1 januari 2012 economisch actief zijn. In drie achtereenvolgende jaren moet een bedrijf minimaal twintig procent groei hebben doorgemaakt in FTE of in omzet. De top 250 bedrijven die hieruit is gekomen, hebben de meeste groei doorgemaakt in die drie jaar. De top 10 die uit dit onderzoek kwam, heeft netto meer banen gecreëerd in deze periode.

Icoon voor top 250-winnaars

Om aan de buitenwereld te laten zien dat de webwinkel Allekabels een van de top 250 Groeibedrijven is, heeft de webshop een icoon ontvangen. Dit icoon is geïnspireerd op het beeld van kunstenaar Ger van Tankeren. Dit beeld is in het gezelschap van Koningin Máxima uitgereikt als de Gouden Groeier award aan de nummer 1 van de lijst: Rituals.

NLgroeit
Bron: NLgroeit

Interview met Allekabels.beInterview met Allekabels.be

Allekabels.be is de Belgische tak van de van oorsprong Nederlandse webshop Allekabels. Hier vind je, zoals de naam wel al doet vermoeden, een gigantisch aanbod aan kabels. Dat gaat van kabels voor computers en TV’s tot USB kabels en alles wat je verder nog kan bedenken op het gebied van kabels. Dit zorgt voor een duizelingwekkend assortiment van ongeveer 170.000 producten. Zelfs voor de allernieuwste, pas verschenen apparaten vind je er meteen alle kabels terug. Er kan zo vlug gezorgd worden voor de nieuwste snufjes op het gebied van kabels doordat Allekabels.be een nauw samenwerkingsverband heeft met de leveranciers. Zo blijven zowel zij als jij op de hoogte van de beste kabels en de nieuwste innovaties. Je vindt er binnenkort ook een zeer overzichtelijke adviespagina omtrent de meest essentiële kabels en kunstgrepen om jouw kabels up to date te houden. Maar ook dit interview zal je ongetwijfeld nieuwigheden bijbrengen. Hierin neemt Rianne ons mee doorheen de wondere wereld van kabels, kabels en nog eens kabels!

Lees meer
Tekst: Sander Delabie
11 Januari 2017


Allekabels.be is de Belgische tak van de van oorsprong Nederlandse webshop Allekabels. Hier vind je, zoals de naam wel al doet vermoeden, een gigantisch aanbod aan kabels. Dat gaat van kabels voor computers en TV’s tot USB kabels en alles wat je verder nog kan bedenken op het gebied van kabels. Dit zorgt voor een duizelingwekkend assortiment van ongeveer 170.000 producten. Zelfs voor de allernieuwste, pas verschenen apparaten vind je er meteen alle kabels terug. Er kan zo vlug gezorgd worden voor de nieuwste snufjes op het gebied van kabels doordat Allekabels.be een nauw samenwerkingsverband heeft met de leveranciers. Zo blijven zowel zij als jij op de hoogte van de beste kabels en de nieuwste innovaties. Je vindt er binnenkort ook een zeer overzichtelijke adviespagina omtrent de meest essentiële kabels en kunstgrepen om jouw kabels up to date te houden. Maar ook dit interview zal je ongetwijfeld nieuwigheden bijbrengen. Hierin neemt Rianne ons mee doorheen de wondere wereld van kabels, kabels en nog eens kabels!

Wat zijn enkele van de nieuwigheden die we zeker moeten gezien hebben?

Lastige vraag. Niets verandert immers zo snel als de markt voor media, elektronica en alle bijbehorende accessoires. Verder is het zo dat we niet per se de snelste willen zijn met nieuwe spullen, maar wel de meest klantvriendelijke. Het gaat dus steeds om een balans tussen een actueel aanbod, de beste prijs en service. Dat die combinatie werkt, bewijst het feit dat we in onze thuisregio Nederlands Limburg al vele jaren de grootste klant van belangrijkste speler PostNL zijn. Als we dan toch iets moeten noemen, is het wel ons riant aanbod aan buitengewoon energiezuinige kerstverlichting. En ja, als nieuw en hip gelden ook alle retrospullen in ons assortiment: retroradio’s, retrolampen, retrokrulsnoeren en noem maar op. Daar waren we inderdaad de eerste mee op de markt, qua breedte van het assortiment en prijsstelling. Nu ik erover nadenk, dat waren we ook met kerstverlichting en met alle HDMI-kabels en met… Ok, volgende vraag!

Hoe komen jullie zo vlug aan de kabels van een pas uitgekomen product?

Ja, we zijn er meestal snel bij, dat klopt. Dat heeft te maken met twee aspecten van hoe we ons bedrijf hebben ingericht. Ten eerste hebben we hele korte lijnen met onze leveranciers. We kennen elkaar inmiddels na vele jaren samenwerking door en door, en dus werkt de communicatie van twee kanten goed. Het is daarmee geen standaard inkoop-verkoop verhaal, maar veel meer een samenwerking die economisch voor beide partijen goed uitpakt. Een tweede reden waardoor we snel kunnen schakelen, is onze afdeling content specialisten. Waar elders vaak een strikte scheiding te zien is tussen de diverse disciplines, hebben we ze bij ons (een beetje oneerbiedig gesteld) op een kluitje gegooid. Inkopers, techniekers en specialisten zitten dagelijks bijna bij elkaar op schoot en weten veel van elkaars vakgebied. Beetje rumoerig soms, ja, maar wel precies hoe we dat vanaf de oprichting ook voor ogen hebben: eigenzinnig en erg efficiënt.

Wat zijn de voordelen van glasvezelkabels?

Dat zou je dus eigenlijk onze content specialisten en klantenservice moeten vragen. Die weten er veel meer van dan wij als generalisten nog überhaupt bij kunnen benen. In het algemeen kun je stellen dat een verbinding via glasvezel veel minder storing ondervindt van alle mogelijke omgevingsinvloeden. Zoals je beslist ook zelf weet, wordt het steeds vaker toegepast bij datacommunicatie. Veel interessanter zijn echter de voordelen voor de eindafnemer, dat is immers de raison d’être van Allekabels.be. Welnu, daar kunnen we als generalist natuurlijk wel iets over kwijt, dat ziet er namelijk goed uit. Doordat glasvezel steeds vaker wordt gebruikt, wordt het steeds gemakkelijker om glasvezel in alle mogelijke variaties aan te bieden aan de consument of aan de professionele eindgebruiker. Ik zou eigenlijk willen zeggen: neus ons assortiment door.

Welke aanbevelingen hebben jullie om de beeldkwaliteit van ons televisietoestel te verbeteren?

Dat is een typische vraag die écht bij Allekabels.be thuishoort. Aan dat televisietoestel verbeter je immers maar weinig, what you see is what you get. Eenmaal gekocht verandert aan het toestel niets meer, maar hoe je vervolgens alles met elkaar verbindt, dat is een ander verhaal. Inmiddels kunnen we stellen dat HDMI de overtuigende winnaar is bij het koppelen van je TV toestel. We zijn op dit moment aanbeland bij HDMI 1.4 en daar is nogal wat onduidelijkheid over. Werken alle versies HDMI met elkaar? Waarom werkt de ene HDMI kabel wel en de andere niet samen met mijn TV? We zijn inmiddels een stevige inhaalslag aan het maken om al die informatie op onze website beschikbaar te stellen, de meeste informatie over HDMI vind je dan ook op Allekabels.be.

Hebben jullie tips om een wirwar van kabels te vermijden?

Zeker. Koop nooit te lange kabels, maar kies de lengte die je nodig hebt. Ook nog eens beter voor de datakwaliteit. Koop ook steeds de juiste connector. Hoewel we werkelijk alle denkbare verlooppluggen hebben, is het gewoon beter om meteen maar de juiste kabel te kiezen met de juiste connectoren. Maar goed, dat soort zaken weten we eigenlijk allemaal wel, maar de realiteit is dat vroeger of later iedereen wel wat draden teveel heeft. Twee tips: ontkoppel gewoon alles eens en begin met alles opnieuw aan te sluiten. Dat doen we bij ons ook minimaal twee keer per jaar. En als er dan nog iets in het oog springt: we hebben een riant assortiment kabelgoten…

Hoe kunnen we extra voordeel doen op onze aankopen bij Allekabels.be?

We doen steeds meer met media. Meld je dus aan bij onze Facebook pagina. Laat ook je emailadres na voor onze nieuwsbrief. Ook hebben we een aparte categorie op onze website met producten die we goedkoop kunnen aanbieden of die we uit het assortiment gaan verwijderen. Het is wat dat betreft bij ons een beetje hetzelfde als op het marktplein. Je moet zelf ook een beetje gaan rondneuzen, maar dan vind je ook beslist altijd een gunstige aanbieding. Vaak ook een product waarvan je het bestaan niet eens wist. Dat overkwam laatst zelfs een van onze eigen content specialisten, we hadden het product blijkbaar toch iets té goed verstopt. Overigens wel begrijpelijk, wat wil je met meer dan 170.000 producten in alle denkbare categorieën.

Welke universele kabels kunnen jullie aanraden?

Hiervoor noemden we al HDMI 1.4 high speed, dat toch echt de standaard gaat worden. Verder is het ook zinvol om eens te kijken bij onze USB afdeling. USB 3.1 is nu echt gearriveerd in alle denkbare uitvoeringen. Verder zijn we behoorlijk actief op het gebied van het verbinden van alle mogelijke mobieltjes met de buitenwereld. Om je vraag iets concreter te beantwoorden: het is steeds minder noodzakelijk om universele kabels op te zoeken, omdat de verbindingen steeds meer standaard worden. Met HDMI 1.4 en USB 3.1 kunnen we even vooruit, bijvoorbeeld.

Wat is het meest onderschatte product in jullie online shop?

Dan moeten we eerst kijken naar de soort klant. De consument onderschat vaak de handigheid van kabel per meter. Dan worden er ontelbaar veel kleine kabeltjes gekocht met koppelstukken en dergelijke. Waarom niet meteen de juiste lengte per meter kopen? Zoals de naam al zegt: we hebben écht alle kabels, dus ook per meter op haspel en dergelijke. Voor onze professionele klant geldt dat natuurlijk niet, die vindt ons juist om die reden al vele jaren. Verder zijn we ons assortiment, en dan zeker het laatste jaar stevig aan het uitbreiden. En ja, erg onderschat is onze elektronische vliegenmepper.

Welke plannen zijn er nog met de toekomst op het oog?

In aanvulling op de voorgaande opmerking maar dan zeer serieus: inmiddels stuit de grootte van ons assortiment op de grenzen van de presentatie- en zoekmogelijkheden. We zijn enkele oplossingsmethodes aan het verkennen. Ik wil daar nog niet teveel over loslaten. Verder zijn we dus aan het verkennen hoe we internationaal kunnen gaan uitbreiden. De regio van waaruit wij werken, Nederlands Zuid-Limburg, biedt een ideale uitvalsbasis voor een groot deel van Europa. Informeer volgend jaar rond deze tijd maar nog eens, dan weten we je meer te vertellen. Hartelijk bedankt Rianne voor dit interview!

Snip Snip
Bron: Snipsnip.be

Nominatie Beste Webshop 2016Allekabels is genomineerd als beste webshop 2016

We zijn ontzettend trots dat we zijn genomineerd voor de 'Website van het Jaar' verkiezing 2016! De stemperiode sluit vrijdag 4 november 2016 om 16:00 uur. Ook jouw stem en die van al jouw vrienden, familie en kennissen kunnen we natuurlijk goed gebruiken.

Lees meer
Tekst: Website van het jaar
04 November 2016

Allekabels is genomineerd als beste webshop 2016
We zijn ontzettend trots dat we zijn genomineerd voor de 'Website van het Jaar' verkiezing 2016! De stemperiode sluit vrijdag 4 november 2016 om 16:00 uur. Ook jouw stem en die van al jouw vrienden, familie en kennissen kunnen we natuurlijk goed gebruiken.

De Website van het Jaar verkiezing is de jaarlijkse online publieksprijs voor de beste en populairste websites. De verkiezing is een internationale award die georganiseerd wordt in 7 verschillende landen: Duitsland, Frankrijk, Groot-Brittannië, India, Italië, Nederland en Spanje. Tijdens de verkiezingen van 2015 is er meer dan 3 miljoen keer gestemd. De Website van het Jaar verkiezing wordt objectief en onafhankelijk georganiseerd door MetrixLab.

Marktleider Allekabels.nl verhuisd naar KerkradeMarktleider Allekabels.nl kiest voor bedrijventerrein Dentgenbach Kerkrade

Sinds december 2015 is Allekabels BV gevestigd op het Kerkraadse bedrijventerrein Dentgenbach. Marktleider in zijn branche met ruim 170.000 verschillende producten in zijn assortiment, €15 miljoen omzet, 550.000 bestellingen in 2015, 7,7 miljoen bezoekers in 2015 en eerder dit jaar de 1-miljoenste klant. Het bedrijf, dat ruim 10 jaar geleden werd opgericht door ondernemer Robert Peters (nu 35), verhuisde wegens ruimtegebrek en is nu ondergebracht in een pand van 4.000 m2, met 12.000 m2 bouwgrond. Robert Peters uit Maastricht ging van school naar school, mede door een vroege uithuisplaatsing als 5 jarige. Hij stond te boek als 'moeilijk opvoedbaar'. Nu is hij een van Nederlands meest succesvolle online ondernemers.

Lees meer
Tekst: Limburg Onderneemt
04 Juli 2016


Sinds december 2015 is Allekabels BV gevestigd op het Kerkraadse bedrijventerrein Dentgenbach. Marktleider in zijn branche met ruim 170.000 verschillende producten in zijn assortiment, €15 miljoen omzet, 550.000 bestellingen in 2015, 7,7 miljoen bezoekers in 2015 en eerder dit jaar de 1-miljoenste klant. Het bedrijf, dat ruim 10 jaar geleden werd opgericht door ondernemer Robert Peters (nu 35), verhuisde wegens ruimtegebrek en is nu ondergebracht in een pand van 4.000 m2, met 12.000 m2 bouwgrond. Robert Peters uit Maastricht ging van school naar school, mede door een vroege uithuisplaatsing als 5 jarige. Hij stond te boek als 'moeilijk opvoedbaar'. Nu is hij een van Nederlands meest succesvolle online ondernemers.

Optimale klanttevredenhei

De webshop Allekabels.nl wordt gewaardeerd door zijn klanten. Ruim 25.000 klanten beoordeelden de webshop met een 9.4 van 10. Klanttevredenheid staat bij Allekabels hoog in het vaandel. De medewerkers van de klantenservice hebben dan ook niet alleen een gedegen technische kennis, maar volgen ook trainingen op het gebied van klantcontact. Daarnaast is het bedrijf de grootste Limburgse klant van PostNL. De logistieke afdeling zorgt er iedere dag voor dat de bestellingen die voor 22.00 uur geplaats zijn, de volgende dag worden geleverd.

Limburg Onderneemt
Bron: Limburgonderneemt.nl

Het is feest bij AllekabelsAllekabels meer dan 1 miljoen tevreden klanten

Sinds 2005 timmeren wij aan de weg als webshop in kabels en groeien wij iedere dag. Ons magazijn wordt steeds groter, we krijgen steeds meer collega's en mogen steeds meer klanten begroeten. En dat harde werken wordt beloond. Met trots kunnen wij dan ook melden dat op 24 januari 2016 Pieter Rozemeyer van iTand in Tilburg onze miljoenste klant is geworden. Als 1 miljoenste klant heeft Pieter Rozemeyer €1.000,- shoptegoed gewonnen. In de daaropvolgende weken was het feest bij Allekabels. Dagelijks werden uit de felicitaties op Social Media prijswinnaars geselecteerd. Dagelijks won een winnaar het aankoopbedrag van zijn/haar vorige aankoop terug en 10 andere winnaars ontvingen €25,- shoptegoed bij Allekabels.

Lees meer
Tekst: Allekabels
10 Februari 2016

Allekabels meer dan 1 miljoen tevreden klanten
Sinds 2005 timmeren wij aan de weg als webshop in kabels en groeien wij iedere dag. Ons magazijn wordt steeds groter, we krijgen steeds meer collega's en mogen steeds meer klanten begroeten. En dat harde werken wordt beloond. Met trots kunnen wij dan ook melden dat op 24 januari 2016 Pieter Rozemeyer van iTand in Tilburg onze miljoenste klant is geworden. Als 1 miljoenste klant heeft Pieter Rozemeyer €1.000,- shoptegoed gewonnen. In de daaropvolgende weken was het feest bij Allekabels. Dagelijks werden uit de felicitaties op Social Media prijswinnaars geselecteerd. Dagelijks won een winnaar het aankoopbedrag van zijn/haar vorige aankoop terug en 10 andere winnaars ontvingen €25,- shoptegoed bij Allekabels.

Allekabels
Bron: Allekabels.nl

VerhuizingAlleKabels.nl verhuist naar Kerkrade

AlleKabels.nl is ca. 8 jaar geleden opgericht in Heerlen en is thans dé grootste kabel speciaalzaak van Nederland. Het bedrijf verdubbelt jaarlijks de omzet en wil haar groeiambities waarmaken in een nieuw aangekocht bedrijfspand in Kerkrade aan de Mercuriusstraat 9. Beckers & Spauwen adviseerde de verkopers bij deze transactie.

Lees meer
Tekst: Leo Beckers
31 Maart 2015

AlleKabels.nl verhuist naar Kerkrade
AlleKabels.nl is ca. 8 jaar geleden opgericht in Heerlen en is thans dé grootste kabel speciaalzaak van Nederland. Het bedrijf verdubbelt jaarlijks de omzet en wil haar groeiambities waarmaken in een nieuw aangekocht bedrijfspand in Kerkrade aan de Mercuriusstraat 9. Beckers & Spauwen adviseerde de verkopers bij deze transactie.

Dit artikel verscheen eerder bij Beckers Bedrijfsmakelaars
Bron: beckersbedrijfsmakelaars.nl

Goed advies en snel geholpenWat een prettige mensen

Jan de Hoop Over Allekabels.nl: "Net een bestelling gedaan bij allekabels.nl. Wat een prettige mensen. Goede advies en snel geholpen. Compliment!"

Lees meer
Tekst: Jan de Hoop
14 December 2014

Goed advies en snel geholpen
Jan de Hoop Over Allekabels.nl: "Net een bestelling gedaan bij allekabels.nl. Wat een prettige mensen. Goede advies en snel geholpen. Compliment!"

Wat een prettige mensen

Dit bericht verscheen eerder op twitter
Bron: Twitter

Christmaholic.nlAllekabels.nl start samenwerking met Christmaholic.nl

‘It’s the most wonderful time of the year!’ En dat mag best aan je huis te zien zijn! Wat maakt je huis gezelliger dan vrolijke en decoratieve verlichting in deze donkere wintermaand? De webshop Allekabels heeft een uitgebreid assortiment aan allerlei leuke kerstverlichting, voor zowel binnen als buiten.

Lees meer
Tekst: Samenwerking Christmaholic.nl
10 December 2014

Allekabels.nl start samenwerking met Christmaholic.nl
‘It’s the most wonderful time of the year!’ En dat mag best aan je huis te zien zijn! Wat maakt je huis gezelliger dan vrolijke en decoratieve verlichting in deze donkere wintermaand? De webshop Allekabels heeft een uitgebreid assortiment aan allerlei leuke kerstverlichting, voor zowel binnen als buiten.

Na een korte blik op hun website, word je overstelpt door trendy kerstkransen en kerstkandelaars, maar ook nostalgische kerstboomverlichting. Alles om elk huis in de echte kerstsfeer te brengen. We zetten de highlights voor je op een rij.

Een kandelaar kun je op tafel plaatsen bij het kerstdiner, of voor je raam voor die extra kerstsfeer. Geen gevaar voor brand; de verlichting is elektrisch!

Een vrolijke sneeuwman of stijlvol rendier brengt veel sfeer in je tuin of woonkamer. En; goed voor het milieu en portemonnee dankzij de LED-verlichting.

Bij de generatie boven de zeventig zie je ze nog vaak hangen; de oudgele, papieren kerststerren. Ouderwets? Een kerstster in je huis hoeft helemaal niet ouderwets te zijn! Er zijn heel minimalistische sterren, tot kleurrijke versieringen die een echte eyecatcher zijn in je huis.

Een kerstkrans kun je natuurlijk ophangen voor het raam of je deur. Maar wat dacht je van boven de tafel als lamp? Je kunt er ook een kleurrijke slinger of kerststerretjes in hangen voor nét dat beetje extra.

Kerstverlichting bestaat in alle soorten en maten. En er is voor ieder wat wils: van lichtgevende rendieren tot LED-kerstballen. Een van de meest aparte soorten verlichting dit jaar zijn de gebreide kerstballen!

Benieuwd geworden naar de kerstverlichting van Allekabels.nl? Snuffel nog wat rond op hun website, want hun assortiment is groot en divers. Wat vinden jullie van de kerstverlichting collectie van Allekabels.nl?

Dit artikel verscheen eerder op Christmaholic.nl
Bron: Christmaholic.nl

Allekabels.nl komt nu goed op stoomEerst polen vervolgens Italië

Niet schreeuwerig of overenthousiast maar gestaag als een stoomlocomotief dendert Allekabels.nl door. Het bedrijf blijft 'gecontroleerd' groeien. Wat is de verklaring? Chief officer operations Constantijn Souren noemt slim inkopen, snelle doorlooptijden en het brede assortiment.

Lees meer
Tekst: Ton Verheijen
28 Mei 2014

Eerst polen vervolgens Italië

Niet schreeuwerig of overenthousiast maar gestaag als een stoomlocomotief dendert Allekabels.nl door. Het bedrijf blijft 'gecontroleerd' groeien. Wat is de verklaring? Chief officer operations Constantijn Souren noemt slim inkopen, snelle doorlooptijden en het brede assortiment.

In 2012 kwam Allekabels.nl op de 98ste plaats binnen in de Twinkle100. Nu, anderhalf jaar later, zou het bedrijf volgens implementatiemanager Ger van Well minimaal 25 plaatsten zijn gestegen en rond plaats 75 staan. Het bedrijf heeft inmiddels vijftig medewerkers. Het aantal unieke klanten is begin 2014 de 500.000 gepasseerd. Allekabels.nl manifesteert zich als ‘erkend leerbedrijf’ met een sterke maatschappelijke betrokkenheid en kansen voor stagiairs, 55-plussers, wajongers en mensen met een autistische gave. Het bedrijfsmodel van deze onderneming werkt kennelijk zó goed dat de volgende stap alweer voor de deur staat. Dit jaar zal Allekabels.nl een webwinkel openen in Polen. Het bedrijf start daar met een beperkt assortiment om dit vervolgens ‘gecontroleerd’ te laten groeien. Redenen genoeg voor een gesprek met chief officer operations Constantijn Souren over het best bewaarde geheim van Heerlen.

De crisis lijkt geen vat te hebben op Allekabels.nl. Hoe verklaart u dat? ‘Wij hebben ons enorm toegelegd op vindbaarheid. Als een klant zoekt op “HDMI-kabel” of “iPhone 5 kabel”, of elke andere willekeurige term uit de handleiding van tv’s, smartphones, tablets en pc’s, staan wij bovenaan. Ik denk dat we seo en sea aardig in de vingers hebben. Vervolgens willen we dat klanten terugkomen omdat wij de beste kwaliteit leveren. Klanten moeten niet “gewoon” tevreden zijn maar “uitzonderlijk” tevreden en ons aanbevelen bij vrienden en bekenden. Een belangrijke rol daarin speelt onze laagdrempelige servicedesk. Wij hebben zes mensen opgeleid in de combinatie van technische kennis en effectieve interactie met alle soorten tevreden en ontevreden klanten. Wat ook meespeelt is onze prijsstelling - bij een goedkoop product hoort een goedkope kabel. En uiteraard ons brede assortiment van 50.000 artikelen.’

Dat betekent nogal wat voor de voorraad… ‘‘Absoluut. Met onze naam leggen we een hoge lat. We kijken enerzijds naar trends. Als er een nieuw mobieltje uitkomt, willen wij daar de juiste kabel voor hebben. Daarnaast hebben we ook de oude kabels nog op voorraad. We streven naar een gedegen basisassortiment. Neem een kabel voor de iPhone 4. Die hadden we een jaar geleden nog in twaalf kleuren maar die gaat er nu gefaseerd uit. Straks hebben we ’m alleen nog in zwart en wit. Voor de meeste artikelen geldt dat we ze maximaal drie maanden op voorraad willen hebben.’

Voor welke leveranciers kiezen jullie? ‘We hebben in totaal circa 25 leveranciers in Nederland, Duitsland, België en China. We kiezen altijd voor de meest gunstige combinatie van prijs, beschikbaarheid en levertijd.’

In jullie magazijn en op kantoor is plaats voor stagiars, wajongers en 55-plussers. Waarom is daarvoor gekozen? ‘We doen dit omdat een divers personeelsbestand veel positieve energie geeft op de werkvoer. Daarnaast nemen we graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. We willen mensen kansen geven. Kijk, ieder mens heeft z’n gebruiksaanwijzing. De gebruiksaanwijzing van een autist is misschien een paar pagina’s dikker. Maar als je dat weet kun je er rekening mee houden. En autisten kunnen enorm nauwkeurig werken. Voor 55-plussers geldt natuurlijk een ander verhaal. Hun ervaring kunnen we gewoon niet missen.’

Klanten van KPN kunnen met korting artikelen aanschaffen bij Allekabels.nl. Hoe is de samenwerking met KPN ontstaan? ‘We werden anderhalf jaar geleden door hen benaderd omdat hun standaardpakket van router en kabels vaak niet voldeed. De kabels zijn te kort of te lang, of hebben de verkeerde kleur. KPN zocht een partner zodat ze zelf niet alle extra kabels op voorraad hoeven te hebben. Ook de ontlasting van hun klantenservice speelde een rol. Voor ons is het een mooie kans om ons assortiment te verbreden. Bovendien leren we hier veel van. We kijken mee welke beleidsmatige beslissingen er bij KPN worden genomen.’

In de loop van dit jaar opent Allekabels.nl een webwinkel in Polen. Waarom Polen? ‘Het koopgedrag van Polen lijkt op dat van Nederlanders. Ze kopen veel met hun smartphone. Ook de markt is ongeveer even groot. Circa 22 miljoen Polen zijn online actief. Die combinatie van factoren vonden we interessant. We gaan een totaal nieuwe site voor de Poolse markt ontwikkelen en heel goed kijken hoe die scoort. Daarna gaan we hetzelfde doen in Italië. Met de leerervaringen gaan we de Nederlandse site aan de klantkant totaal vernieuwen en geschikt maken voor tablets en smartphones.’

Jullie vinden ‘gecontroleerd groeien’ belangrijk. Wat wordt daarmee bedoeld? ‘We willen niet het slachtoffer worden van ons eigen succes. Dus: eerst het primaire proces volledig in de vingers hebben, daarna verder groeien. Op dat punt zijn we nu. Onze organisatie staat. In 99 procent van de gevallen leveren we binnen één dag. Onze klanten hebben een groot aantal betaalmogelijkheden. Zakelijke klanten kunnen zelfs op rekening kopen. Ons klantcontact is op niveau en ons retourpercentage blijft beperkt door duidelijke foto’s en heldere artikelomschrijvingen. Met Nederland als solide basis gaan we nu de stap naar het buitenland maken.’

Dit artikel verscheen eerder in Twinkle Editie mei 2014.
Bron: Twinkle Magazine

Limburgse toppers samen sterkerAllekabels.nl heeft 500.000 klanten

Webwinkel Allekabels.nl heeft een half miljoen klanten, daaronder 150.000 zakelijke. Eigenaar Robert Peters is het bedrijf negen jaar geleden gestart vanuit huis, vanaf 2010 loopt het storm. Inmiddels werken er 50 mensen vanuit Heerlen.

Lees meer
Tekst: Wij Limburg
26 Maart 2014

Allekabels.nl komt nu goed op stoom
Webwinkel Allekabels.nl heeft een half miljoen klanten, daaronder 150.000 zakelijke. Eigenaar Robert Peters is het bedrijf negen jaar geleden gestart vanuit huis, vanaf 2010 loopt het storm. Inmiddels werken er 50 mensen vanuit Heerlen.

Dat stelt Peters in de tijdelijke studio van WijLimburg en camerman Paul Fekkes Videoproducties tijdens de maandelijkse bijeenkomst Limburgse Toppers Samen Sterker. Ondernemers en directeuren bespreken daarbij elkaars uitdagingen en problemen. En signaleren trends.

Allekabels.nl wil blijven groeien. Peters denkt aan activiteiten in Polen. Ook is hij bezig met een webwinkel voor 2e handsboeken. Robert Peters: 'Ik wilde geen ondernemer worden. Net als andere ondernemers ga je eerst een product maken en dan nadenken hoe gaan je geld gaat verdienen. Opeens ben je ondernemer. Mijn grootste drijfveer is succesvol willen zijn. En wil je over 20 jaar bestaan dan moet je wel groeien'.

Dit artikel verscheen eerder in Wij Limburg Editie maart 2014.
Bron: Wij Limburg

Heerlens bedrijf in top 100 grootste webwinkelsAllekabels.nl in top 100 grootste webwinkels

Het Heerlense bedrijf Allekabels.nl is doorgedrongen tot de 100 grootste webwinkels van Nederland.

Lees meer
Tekst: L1 Limburg
06 Oktober 2013

Allekabels.nl in top 100 grootste webwinkels
Het Heerlense bedrijf Allekabels.nl is doorgedrongen tot de 100 grootste webwinkels van Nederland.

Dat blijkt uit de Twinkle 100. De lijst is gemaakt door het vakblad Twinkle en kijkt naar de omzet van bedrijven. Allekabels.nl komt binnen op plaats 98 met een omzet van 4,6 miljoen euro. Ook bedrijven als Vodafone en Macintosh staan in de top honderd. Vodafone staat op nummer 14 met een omzet van 90 miljoen. Macintosh staat op de 41ste plaats. De omzet van het bedrijf was vorig jaar 24,5 miljoen euro.

Dit artikel verscheen eerder L1 Limburg.
Bron: L1 Limburg

Eerste Limburgse MKB'er in top 100 webwinkelsEerste Limburgse MKB'er in top 100 webwinkels

Het Heerlense webwinkelbedrijf Allekabels.nl van Robert Peters is als eerste Limburgse MKB bedrijf in de Retail Top 100 gekomen van de Twinkle 100. Dat is het jaarlijkse onderzoek van webwinkels qua omzet en meer gegevens over de bedrijven.

Lees meer
Tekst: Wij Limburg
01 Oktober 2013

Eerste Limburgse MKB'er in top 100 webwinkels
Het Heerlense webwinkelbedrijf Allekabels.nl van Robert Peters is als eerste Limburgse MKB bedrijf in de Retail Top 100 gekomen van de Twinkle 100. Dat is het jaarlijkse onderzoek van webwinkels qua omzet en meer gegevens over de bedrijven.

Peters staat op de 98 ste plaats met € 4,1 mln. Twee Limburgse multinationals staan er ook in, retailbedrijf Macintosh in Beek op plaats 41 met € 24,5 mln en vodafone op 14 met € 90mln. Allekabels.nl is een snelgroeiende onderneming die de 33-jarige Robert Peters enkele jaren geleden vanuit huis is gestart. Inmiddels is het een bedrijf met tientallen werknemers en honderdduizenden klanten. De bedrijfsruimte is al enkele keren vergroot om de toestroom orders aan te kunnen. De onderneming zit op het Heerlense bedrijventerrein De Cramer.

Dit artikel verscheen eerder in Wij Limburg Editie oktober 2013.
Bron: Wij Limburg

Allekabels.nl in Twinkle Top 100Allekabels.nl in Twinkle Top 100

Allekabels.nl is in 2005 opgericht door Robert Peters. Aanvankelijk werkte hij samen met een compagnon. Maar de compagnon bleek het verdiende geld wel erg gemakkelijk uit te geven. Na een juridische procedure heeft Peters zich losgemaakt en is hij opnieuw begonnen. Met een forse schuld, maar met het vertrouwen van een aantal leveranciers. ‘Dat was wel het moment waarop ik echt helemaal zelfstandig kon ondernemen’, vertelt hij aan Twinkle. Sinds die tijd gaat het hard.

Lees meer
Tekst: Twinkle Magazine
26 September 2013

Allekabels.nl in Twinkle Top 100
Allekabels.nl is in 2005 opgericht door Robert Peters. Aanvankelijk werkte hij samen met een compagnon. Maar de compagnon bleek het verdiende geld wel erg gemakkelijk uit te geven. Na een juridische procedure heeft Peters zich losgemaakt en is hij opnieuw begonnen. Met een forse schuld, maar met het vertrouwen van een aantal leveranciers. ‘Dat was wel het moment waarop ik echt helemaal zelfstandig kon ondernemen’, vertelt hij aan Twinkle. Sinds die tijd gaat het hard.

De oorzaken van het succes zijn divers. Enerzijds is dat het brede assortiment, geeft Peters aan. ‘We heten Allekabels.nl, dan vind ik ook dat we alle kabels moeten aanbieden. Dus we proberen echt alles te hebben. telefoonkabels, HDMI, printerkabels en het assortiment groeit steeds verder. Bovendien hebben we een enorme voorraad. Dat moet ook. Als mensen een kabel nodig hebben, hebben ze een probleem dat snel moet worden opgelost. Dus willen wij de volgende dag leveren.’ Naast een breed en diep assortiment aanverwante producten, waaronder computer accessoires, netwerkaccessoires, voedingen en omvormers, reisstekkers, loeplampen, muurbeugels, telefoonbenodigdheden, connectors en stekkers.

Om klanten goed te helpen, heeft Peters gekozen voor een goede telefonische ondersteuning. ‘Dat is heel erg belangrijk en schept ook veel vertrouwen. Onze klantenservice is zeven dagen per week bereikbaar, ook in de avonden. Ik koop zelf veel online en het valt me op dat veel webwinkels traag reageren. Ik vind dat niet kunnen. Binnen één of twee uur moet het antwoord zijn gegeven. We werken met een ticketsysteem zodat de klantenservice vragen of niet verwerkte orders voortdurend op het beeldscherm krijgt en zo wordt ‘gedwongen’ om vragen of orders te beantwoorden.

Dit artikel verscheen eerder in Twinkle Editie september 2013.
Bron: Twinkle100.nl

Allekabels.nl wint Thuiswinkel AwardAllekabels.nl wint Thuiswinkel Award

Van 1 februari tot en met 2 maart hebben vele duizenden consumenten hun favoriete webwinkel(s) rapportcijfers gegeven. Aan de hand van een online vragenlijst met diverse criteria zijn alle deelnemende webwinkels beoordeeld. De resultaten van het consumentenonderzoek, uitgevoerd door Q&A Research & Consultancy, hebben geleid tot de vaststelling van de winnaars van de Publieksprijzen Webwinkels XS en van de genomineerden voor de Publieksprijzen Webwinkels.

Lees meer
Tekst: Thuiswinkelawards
26 September 2013

Allekabels.nl wint Thuiswinkel Award
Van 1 februari tot en met 2 maart hebben vele duizenden consumenten hun favoriete webwinkel(s) rapportcijfers gegeven. Aan de hand van een online vragenlijst met diverse criteria zijn alle deelnemende webwinkels beoordeeld. De resultaten van het consumentenonderzoek, uitgevoerd door Q&A Research & Consultancy, hebben geleid tot de vaststelling van de winnaars van de Publieksprijzen Webwinkels XS en van de genomineerden voor de Publieksprijzen Webwinkels.

Het Heerlense bedrijf Allekabels.nl BV heeft met zijn webwinkel www.allekabels.nl een Thuiswinkel Award gewonnen in de categorie Computer Soft- en Hardware. Het bedrijf is in de afgelopen jaren flink gegroeid en is inmiddels al enige tijd de grootste webwinkel in kabels van Nederland en België. De aanmelding om mee te dingen naar een prestigieuze Thuiswinkel Award was dan ook de logische volgende stap in de ontwikkeling van het bedrijf.

Allekabels.nl heeft een assortiment van ruim 50.000 artikelen dat niet enkel en alleen uit kabels bestaat. Zo kent de site een groot aanbod van onder andere computerpoorten, geheugenkaarten, muizen en toetsenborden. Hierdoor heeft Allekabels.nl terecht de prijs gewonnen in de categorie Computer Soft- en Hardware. Tegelijkertijd wordt bevestigd dat klanten naast een breed- en diep-assortiment in kabels, ook voor andere zaken terecht kunnen op onze website.

Voor alle medewerkers van het bedrijf, inmiddels 35 man en vrouw sterk, is het winnen van deze prijs een beloning alsmede een erkenning voor het vele werk dat er is verricht. Naast het verwerken van de dagelijkse stroom pakketten moesten er tegelijkertijd werkzaamheden worden verricht om de groei in goede banen te kunnen leiden. Zo heeft het bedrijf in 2011 het vloeroppervlak van het magazijn verdubbeld en is er extra kantoorruimte gerealiseerd.

In de nabije toekomst wil Allekabelsnl de Duitse markt betreden. Deze markt is natuurlijk veel groter dan de Nederlandse en de Belgische bij elkaar, het zal dan ook moeilijker zijn om een webshop in kabels in Duitsland van de grond te krijgen. Momenteel worden de nodige investeringen ter voorbereiding hierop verricht.

Dit artikel verscheen eerder op Thuiswinkelawards.nl.
Bron: thuiswinkelawards.nl

Xchange: Het platform voor en door ondernemersEerste Limburgse MKB'er in top 100 webwinkels

Het begon in 2007 met een softwareprogrammaatje, ontwikkeld in zijn eigen slaapkamer. Inmiddels is Allekabels.nl uitgegroeid tot een bedrijf met bijna vier miljoen euro omzet, 32 medewerkers en 364.862 klanten. En dat terwijl wonderboy Robert Peters (32) met zijn ADD aanvankelijk op de lomschool belandde.

Lees meer
Tekst: Xchange
11 Oktober 2012

Eerste Limburgse MKB'er in top 100 webwinkels
Het begon in 2007 met een softwareprogrammaatje, ontwikkeld in zijn eigen slaapkamer. Inmiddels is Allekabels.nl uitgegroeid tot een bedrijf met bijna vier miljoen euro omzet, 32 medewerkers en 364.862 klanten. En dat terwijl wonderboy Robert Peters (32) met zijn ADD aanvankelijk op de lomschool belandde.

‘Ik zat niet goed in mijn vel, was met mijn ICT-studie gestopt en lag veel op bed. Daar kon ik uren, dagen zitten programmeren. Uiteindelijk kwam ik op het idee om webwinkelsoftware te ontwikkelen en te verkopen. Maar toen het programma eenmaal stond, realiseerde ik me: eigenlijk heb ik meer zin om zo’n webshop zélf te vullen. Ik kende enkele leveranciers die ook kabels leveren, en dat was het begin van Allekabels.nl. Toevallig, want ik heb van nature, eerlijk gezegd, niets met kabeltjes. Ik had geen idee dat het zo’n succes zou worden.’

Tegenslag ‘Maar in 2009 ging het mis. Vallen en opstaan hoort bij ondernemen, dat heb ik wel ervaren. Mijn compagnon bleek niet te vertrouwen. Terwijl ik zuinig aan deed om in voorraden en mensen te investeren, sluisde hij een aanzienlijk bedrag naar zijn eigen rekening. Ik kon de boel sluiten. Met slechts 18.000 euro en een paar trouwe medewerkers zijn we opnieuw begonnen, volgens hetzelfde concept. De eerste maanden kon ik die mensen niet eens uitbetalen. Toen heb ik geleerd dat een enthousiast, hecht team de belangrijkste basis voor succes is. En liefst geen ja-knikkers, maar collega’s die ook durven zeggen: “Nee, dit kan anders”. Na drie maanden hadden we onze draai weer gevonden.’

50.000 artikelen ‘Al vrij snel heb ik productmanagers aangesteld, die continu op zoek zijn naar het nieuwste van het nieuwste. We heten niet voor niets Allekabels, dus die belofte moet je waarmaken. Telefoonkabels, HDMI, printerkabels en het assortiment groeit steeds verder: we bieden inmiddels meer dan 50.000 producten. We hebben een enorme voorraad en kunnen daarom de volgende dag leveren. Omdat we in Zuid-Limburg zitten, moesten we wel met PostNL onderhandelen dat ze ’s avonds onze bestellingen nog ophalen.’

Geen slechte reviews ‘Ook een uitmuntende klantenservice stond hoog op mijn verlanglijst. Ik heb, serieus, slapeloze nachten gehad van een ontevreden klant die een slechte online review schreef. “Dit nooit meer”, dacht ik. Onze klantenservice is zeven dagen per week bereikbaar, ook ’s avonds. Via een door ons ontwikkeld ticketsysteem word je van elke stap op de hoogte gehouden. En onze medewerkers gaan tot het uiterste om je probleem op te lossen – ook al kost dat ons geld. Het werkt, want we scoren een klanttevredenheid van 9,5. Al droom ik van een 9.7. Geld verdienen is niet mijn grootste drijfveer, een goede webwinkel runnen wél.’

Beste advies ‘Ik ben een grote aanhanger van het alles-onder-één-kap-principe. Wij doen alles zelf. Zo houd je controle, maar kun je ook snel op veranderingen inspelen. Ik ben er nog steeds blij mee dat wij onze site eigenhandig hebben gebouwd. We voeren zelf unieke softewarewijzigingen door, waar onze concurrenten nog nooit van gehoord hebben. Ja, dat geeft een kick. Een ander voorbeeld is onze zoekmachine. Je kunt je voorstellen dat die met een aanbod van 50.000 artikelen echt top-of-the-bill moet zijn. Want als bezoekers iets niet snel kunnen vinden, raken ze geïrriteerd en zijn ze in één klik weg. Dankzij eigen ontwikkelde logica levert onze zoekmachine zeer nauwkeurige resultaten. Een absoluut concurrentievoordeel, merk ik.’

Hersenstorm ‘Ik heb altijd hard voor het succes moet knokken. Omdat mijn moeder niet stabiel genoeg was om mij op te voeden, belandde ik vanaf mijn zesde in internaten. Al snel werd er bij mij ADD (Attention Deficit Disorder) vastgesteld. Ze vonden mij moeilijk opvoedbaar, en stuurden me naar een lomschool. Ik zie ADD als een soort hersenstorm: in mijn hoofd is het druk, het gonst er van de ideeën. Dat geeft onrust, ongeduldigheid. Als het niet opwindend genoeg is, nou: laat maar. Mijn collega’s weten inmiddels hoe ze hiermee om moeten gaan. Ze herinneren me bijvoorbeeld aan afspraken, want die vergeet ik geheid.’

Trots ‘Juist vanwege mijn achtergrond vinden mensen het Allekabels-verhaal bijzonder. En ja, ik word er wel eens moe van dat de meeste mij direct met “ADD” of “depressie” associëren. Dan kopt Het Financieele Dagblad: “Depressieve lom’er bouwt webshop met miljoenenomzet”. Tegelijkertijd ben ik er heel trots op. Ik vertel graag dat het mogelijk is om je dromen waar te maken. Sommige ADD’ers zien mij als inspiratiebron en runnen inmiddels ook een succesvol eigen bedrijf. Als ik dat hoor, zit ik helemaal te glunderen.’

Onderbuikgevoel ‘Sommige ondernemers hebben businessplannen met de dikte van een telefoonboek. Ons businessplan past op een A4’tje. Het biedt een globale richting, zodat er genoeg ruimte is om het ondernemen dynamisch te houden. Ik ben nooit een jongen geweest van ingewikkelde strategieën, maar een visie heb ik altijd gehad. Een van onze ambities is om meerdere themasites te lanceren. Bijvoorbeeld alleen met verlichting of gereedschap. We zijn al bezig, en hopen dit jaar met een nieuwe productsite live te gaan. Ook Duitsland lonkt. Dat is een enorme groeimarkt. Al ben ik blij dat we gewoon in Nederland begonnen zijn. We hebben hier heel weinig concurrenten, en zo konden we onszelf nog een misstap veroorloven. We hebben veel geleerd en zijn klaar voor het buitenland.’

Dit artikel verscheen eerder op Xchange.
Bron: Xchange

SuccesformulePas de succesformule van de Apple Stores ook online toe

Recent opende Apple een nieuwe Apple Store aan het Amsterdams Leidseplein. Strak design, heel erg veel personeel en ruimte, nauwelijks producten. Het leek alsof ze wel heel ver doorgeschoten waren in ‘design boven alles’.

Lees meer
Tekst: Michel Jansen
19 Juli 2012

Pas de succesformule van de Apple Stores ook
Recent opende Apple een nieuwe Apple Store aan het Amsterdams Leidseplein. Strak design, heel erg veel personeel en ruimte, nauwelijks producten. Het leek alsof ze wel heel ver doorgeschoten waren in ‘design boven alles’.

Maar zoals zo vaak met Apple: there is a method to the madness. Apple heeft zijn omzet in de Apple-stores verzesvoudigd door veel personeel en ruimte, weinig schappen en … door te zorgen dat de consument de producten aanraakt. Het mooie voor de online professional is dat deze drie tactieken ook online varianten kennen.

Interactie leidt tot binding
Apple doet er in haar winkels alles aan om de bezoekers hun producten aan te laten raken. Medewerkers zouden zelfs een speciale app hebben om de optimale ‘ongunstige’ kijkhoek te bepalen, zodat bezoekers het scherm even moeten aanraken om het recht te zetten. En die aanraking zou leiden tot meer verkoop. De haast mythische status van Apple leidt met regelmaat tot wilde verhalen, maar deze tactiek is zo gek nog niet. Er zijn meerdere redenen waarom dit werkt. Eén daarvan staat bekend als het ‘Foot in the door’-effect. Het feit dat mensen de Apples aanraken zorgt ervoor dat die mensen zichzelf ervaren als iemand die iets met Apple heeft, en dat werkt verkoopbevorderend. Het is een voorbeeld van een verleidingstechniek. Deze verleidingstactieken en -technieken werken online ook. Als een bezoeker eenmaal op een pagina heeft geklikt, wil zijn ratio dat hij als persoon consistent en logisch opereert. Na die eerste klik volgen er dus steeds makkelijker meer. Neem bijvoorbeeld online enquêtes: Wilt u meedoen? “Nee”, denken velen en ze klikken hem weg, niet wetende dat ze met die eerste klik de kans dat ze op die site iets kopen of een formulier invullen verveelvoudigen (zie bijvoorbeeld deze KRAS.nl case). Door consumenten uit te dagen om interactie met de producten te hebben, worden ze onbewust over een drempel heen geholpen en is de deal al onderweg. Test op je website dus met methodes om bezoekers zo snel mogelijk die eerste klik te laten maken.

Beperkte keuze voorkomt twijfel
Het terugbrengen van het aantal producten in de schappen bij de Apple Stores staat haaks op het denken dat veel supermarkten toepassen. Daar staan de schappen overvol met variëteiten en worden naast de schappen nog vele centimeters vloerruimte volgepropt met aanbiedingen. Met als resultaat: keuzestress voor de consument. Bij Apple zijn ze al langer meester in het reduceren van keuzestress. De ontelbare varianten Windows laptops worden beconcurreerd met de Powerbook of de MacBook Air, en tegenover de meer dan vijftig toestelvarianten van Nokia zetten ze vijf jaar geleden de iPhone. De rest is geschiedenis. Het aanbieden van een paar keuzes is genoeg om mensen het gevoel te geven dat ze een goede afweging kunnen maken. Ook online. Het bieden van meer dan drie opties leidt al snel tot keuzestress en afhaken. De verkoop daalt omdat er wordt gedacht ‘dat doe ik morgen wel’, of ‘daar moet ik vanavond op mijn gemak even naar kijken.’ En aangezien er dan vaak weer een andere koopimpuls van een andere aanbieder voorbij is gekomen, zet je minder om. Nu zal een bol.com of Wehkamp niet met drie producten toekunnen. Maar voor hen geldt dan het zo snel mogelijk beperken van de keuze door ‘meest verkocht’ of ‘aangeraden’, of een goede indeling in categorieën of keuzehulp-apps tot meer omzet leidt.

Veel personeel voor de beste service
In zijn blog Asymco rekent Apple-volger Horace Dediu voor hoe de bezetting van de Apple Stores meer dan verdrievoudigd is en hoe dat heeft bijgedragen aan de verzesvoudiging van de omzet van de Apple Stores. Verbazingwekkend? Nee: service verkoopt. Klanten worden snel geholpen waardoor ze niet na vijf minuten wachten denken dat ze het gewenste product beter online kunnen kopen. Bezoekers krijgen in de Apple Stores veel aandacht van het personeel. Ze nemen rustig de tijd: gemiddeld 15 minuten per klant in het rekenvoorbeeld. Het is makkelijk voor te stellen dat de rust van de Apple-medewerkers op de klanten afstraalt. Dat klanten beter de tijd nemen om hun wens uit te leggen, beter geholpen worden en hierdoor meer kopen, een prettige winkelbeleving hebben en sneller terugkomen. Hoe vertaal je dit nu naar online? Veel aandacht betekent goede toelichting bij het product en een service-afdeling met verstand van zaken die je goed met vragen helpt. Een mooi voorbeeld van deze manier van werken is www.allekabels.nl. Deze webshop is volledig gespecialiseerd in computerkabels en blinkt uit door de kennis van de medewerkers en de snelle respons van de mensen achter de site. Geen vraag zo gek of er komt binnen enkele minuten een reactie terug met een link naar het betreffende kabeltje. Een ander voorbeeld is bol.com, dat met het retourbeleid en met de ‘betaal met acceptgiro’-optie veel vertrouwen in de klant uitstraalt. Beiden vallen wat mij betreft dan ook in de categorie ’service sells’.

Een goede klantbeleving is winstgevend
Samenvattend kan gesteld worden dat het geheim van een kwalitatief hoogstaande online beleving niet veel verschilt van dat van een succesvolle offline winkelbeleving. Er moet achter beide concepten een zeer bewuste en doordachte strategie zitten om het de klant zo prettig en gemakkelijk mogelijk te maken en te zorgen dat hij of zij in de winkel op zijn gemak is. Dat geldt voor een overzichtelijk gepresenteerd assortiment, service maar ook zeker voor het vertrouwen dat een soepel retourbeleid geeft. En wat die ‘lege winkel’ betreft: niet iedereen heeft de hoge marges die het Apple in haar Stores mogelijk maakt om de kosten van een boetiekachtige ‘lege winkel’ goed te maken. Maar ook in een ‘volle’ winkel kun je zorgen dat de klant zich op zijn gemak voelt. Een goede verkoper weet zelfs in de MediaMarkt tussen al die duizenden producten de keuze te reduceren tot een overzichtelijke afweging. Hierdoor relateer je twee of drie producteigenschappen aan de meer- of minderprijs van de producten waar je uit kiest, neem je een besluit en ga je met een goed gevoel richting de kassa. Om dit soort overzichtelijkheid online te realiseren is een continue aandacht voor assortiment, indeling van menu’s, optimalisatie van pagina’s en een kundige en goed bereikbare serviceafdeling nodig. Dat kost wat, maar er is geen winstgevender strategie dan een goede klantbeleving.

Emerce
Bron: Emerce.nl

Robert Peters bij BNR NieuwsradioZaken doen met...

Robert Peters is directeur en oprichter van Allekabels.nl., de grootste webwinkel van Limburg. het bedrijf verdubbelde vorig jaar zijn omzet ten opzichte het jaar daarvoor.

Lees meer
Tekst: Rens de Jong
23 Mei 2012

Zaken doen met Robert Peters
Robert Peters is directeur en oprichter van Allekabels.nl., de grootste webwinkel van Limburg. het bedrijf verdubbelde vorig jaar zijn omzet ten opzichte het jaar daarvoor.

Dit artikel verscheen eerder op BNR Nieuwsradio.
Bron: BNR Nieuwsradio

Allekabels.nl op het Ondernemers Congres Allekabels.nl op het Ondernemers Congres

Op woensdag 23 mei 2012 was Robert Peters, CEO en eigenaar van Allekabels.nl BV, één van de drie gastsprekers op het Ondernemers Congres 2012 in het Mecc te Maastricht. Dit ondernemerscongres wordt jaarlijks in elke provincie georganiseerd en wordt gesponsord door ING en MKB Nederland.

Lees meer
Tekst: MKB Nederland
23 Mei 2012

Allekabels.nl op het Ondernemers Congres
Op woensdag 23 mei 2012 was Robert Peters, CEO en eigenaar van Allekabels.nl BV, één van de drie gastsprekers op het Ondernemers Congres 2012 in het Mecc te Maastricht. Dit ondernemerscongres wordt jaarlijks in elke provincie georganiseerd en wordt gesponsord door ING en MKB Nederland.

Het thema was dat jaar 'ambitie'. Peters sprak tegenover 2000 mensen over het ontstaan en de groei van zijn bedrijf, over het belang van het leveren van goede klantenservice met als gevolg het verkrijgen van positieve reviews van tevreden klanten. Ook sprak hij over zijn 'ambitie' namelijk het bereiken van de Twinkle Top 100. De Twinkle Top 100 is een overzicht van de honderd grootste online retailers qua omzet van Nederland. ’

Het succes van hard werkenDe grootste speciaalzaak voor kabels en electronica

Met een assortiment van 50.000 artikelen is Allekabels.nl de grootste Nederlandse speciaalzaak voor kabels en elektronica. Via PostNL Pakketten verstuurt het dagelijks duizenden stuks naar klanten. Wat is het geheim?

Lees meer
Tekst: PostNL
01 Januari 2012

De grootste speciaalzaak voor kabels en electronica
Met een assortiment van 50.000 artikelen is Allekabels.nl de grootste Nederlandse speciaalzaak voor kabels en elektronica. Via PostNL Pakketten verstuurt het dagelijks duizenden stuks naar klanten. Wat is het geheim?

“Het idee achter de winkel zelf? Puur toeval!” Eigenaar Robert Peters is er eerlijk over. “Ik had software voor een webshop ontwikkeld en zocht producten om die winkel te testen. Het hadden net zo goed koffiekopjes kunnen zijn. Maar het werden elektronica-onderdelen, zoals tv- en videokabels. Dat het meteen zo storm zou lopen, had ik niet verwacht.

Al sinds de start in mei 2010 krijgt Peters’ zaak hoge waarderingen van klanten. Allekabels.nl heeft een gemiddeld rapportcijfer van 9,5. Het is het resultaat van hard werken, stelt hij. “Als winkel moet je uitblinken in klantenservice. Je moet élke klant tevreden houden. We hebben acht servicemedewerkers die zeven dagen per week bereikbaar zijn. Op die manier maak je het verschil.”

Peters: “Vaak zijn we veel goedkoper dan concurrenten. Ons assortiment is breder en we leveren bijna alle bestellingen de volgende dag via PostNL Pakketten. Daarmee heb ik goede ervaringen. De bezorgers zijn betrouwbaar en beleefd. En ze bellen aan, zoals het hoort!”

Ook richt Allekabels.nl PostNL Creditmanagement in. Hiermee krijgen klanten de mogelijkheid op rekening te betalen. Naast betrouwbare levering krijgt Allekabels.nl hiermee een hoge mate van betalingszekerheid.

Dit artikel verscheen eerder op Postnl.nl.
Bron: PostNL

Interview Robert PetersAfgeschreven ADD'er boekt succes met Allekabels.nl

Vijf jaar geleden lag Robert Peters depressief in bed na een jeugd die werd gekenmerkt door miskenning en een verblijf in internaten. Inmiddels heeft hij met Allekabels.nl een succesvolle webwinkel met een miljoenenomzet.

Lees meer
Tekst: Mark Hammer
22 December 2011

Afgeschreven ADD'er boekt succes met Allekabels.nl
Vijf jaar geleden lag Robert Peters depressief in bed na een jeugd die werd gekenmerkt door miskenning en een verblijf in internaten. Inmiddels heeft hij met Allekabels.nl een succesvolle webwinkel met een miljoenenomzet.

Robert Peters belandt op zesjarige leeftijd in internaten, omdat zijn moeder niet stabiel genoeg is om hem op te voeden en zijn vader niets van hem wil weten. Al vroeg wordt bij hem de aandachtsstoornis ADD ‘Attention deficit disorder’ geconstateerd. Daardoor krijgt hij het stempel moeilijk opvoedbaar en belandt hij op een LOM-school, terwijl hij zeer intelligent is. Doordat ADD ook niet op de middelbare school wordt onderkend, haalt hij uiteindelijk ternauwernood de mavo. Na verschillende baantjes besluit hij om een ict-studie te volgen. Ook hier kan hij zijn ei niet kwijt en hij belandt steeds meer in een depressie. Een opmerking van een vriend kantelt zijn bestaan. ‘Die vroeg me waarom ik eigenlijk geen website had. Ik ben me daar toen in gaan verdiepen.’ Peters zegt zijn opleiding vaarwel, maar raakt in de ban van sites. Anderhalf jaar lang ligt hij op bed, werkend aan verschillende websites. Aanvankelijk in depressieve toestand, maar na verloop van tijd ziet hij het licht. ‘Ik ontdekte dat ik geld kon verdienen met sites. Eerst met bezoekersexchanges, maar later ben ik zelf een webshop gaan bouwen. Op een gegeven moment was de winkel klaar en had ik eigenlijk een product nodig. Min of meer toevallig liep ik tegen kabels aan.’

Tegenslag
Aanvankelijk werkte hij samen met een compagnon die thuis is in deze wereld. Maar de compagnon blijkt het verdiende geld wel erg gemakkelijk uit te geven. Na een juridische procedure maakt Peters zich los. Hij begint opnieuw. Met een forse schuld, maar met het vertrouwen van een aantal leveranciers. ‘Dat was wel het moment waarop ik echt helemaal zelfstandig kon ondernemen.’ En sinds die tijd gaat het ook hard. De ondernemer hoopt dit jaar op een omzet van 4 miljoen euro uit te komen. De oorzaken van het succes zijn divers. Enerzijds is dat het brede assortiment, geeft Peters aan. ‘We heten Allekabels.nl, dan vind ik ook dat we alle kabels moeten aanbieden. Dus we proberen echt alles te hebben. Telefoonkabels, HDMI, printerkabels en het assortiment groeit steeds verder. Bovendien hebben we een enorme voorraad. Dat moet ook. Als mensen een kabel nodig hebben, hebben ze een probleem dat snel moet worden opgelost. Dus willen wij de volgende dag leveren. We zijn gevestigd in Zuid-Limburg en hebben behoorlijk moeten strijden met PostNL om voor elkaar te krijgen dat ze ‘s avonds om 20.00 uur ook onze bestellingen nog komen ophalen. Maar dat is uiteindelijk gelukt.’ Om klanten goed te helpen, heeft Peters gekozen voor een goede telefonische ondersteuning. ‘Dat is heel erg belangrijk en schept ook veel vertrouwen. Onze klantenservice is zeven dagen per week bereikbaar, ook in de avonden. Ik koop zelf veel online en het valt me op dat veel webwinkels - ook die uit de Twinkle100 - traag reageren. Ik vind dat niet kunnen. Binnen één of twee uur moet het antwoord zijn gegeven. We werken met een ticketsysteem zodat de klantenservice vragen of niet verwerkte orders voortdurend op het beeldscherm krijgt en zo wordt “gedwongen” om vragen of orders te beantwoorden.’

Maximaal
Allekabels.nl streeft naar maximale klanttevredenheid. Via Trustpilot kunnen klanten reviews geven. ‘We scoren een 9,4, maar zitten tegen de 9,5 aan. Op Google scoren we een 9,6. Ik vond het wel enorm spannend om te zien hoe we scoren. Maar het gaat erg goed en we doen het beter dan de concurrentie. Als er een mindere review is, bellen we er altijd achteraan. We kunnen het dan vaak alsnog oplossen. Klanten stellen dat belletje ook op prijs. Zo’n mindere review maakt me echt ziek. Ik wil steeds hoger scoren. Ik wil naar een 9,7. Geld verdienen is niet echt mijn drijfveer. Ik wil een zo goed mogelijke webwinkel.’

Peters en zijn team steken dan ook veel tijd in verdere ontwikkeling. ‘Ik heb de site zelf ontwikkeld en weet hoe alles werkt. Ik kijk vaak naar de site en ga dan even browsen. Dan komen er weer ideeën om het verder te verbeteren. Dat is ook het voordeel ten opzichte van een standaardpakket. Ondernemers die werken met standaardpakketten kunnen veel moeilijker iets nieuws verzinnen.’ Soms doet Peters de aanpassingen zelf, maar hij heeft ook een programmeur uit Vietnam die voor hem werkt. Deze programmeur heeft hij gevonden via een website voor freelancers. ‘Het voordeel van het werken met buitenlandse programmeurs is dat ze op de Nederlandse markt je ideeën niet kunnen kopiëren. Uiteraard zijn de kosten ook lager, hoewel hij wel een goed salaris krijgt. In Vietnam verdient hij meer dan een chirurg. Maar hij werkt ook enorm hard.’

Verbetering
De ondernemer ziet nog volop mogelijkheden voor verbetering. ‘We proberen onze zoekmachine steeds verder te optimaliseren. Wij analyseren alle zoekopdrachten van gebruikers handmatig om ervoor te zorgen dat mensen zo snel mogelijk bij de juiste categorie terechtkomen. Zo verloopt het zoeken steeds efficiënter.’ Verder wil Peters graag verder met themasites en hij wil de Duitse markt veroveren. ‘Daar liggen kansen. Ze zijn in Duitsland niet zo ver als bij ons op het gebied van websites maken. Nederland was perfect om mee te beginnen, maar nu wil ik graag verder. De drive is om een hele grote webshop te maken. Ik wil in de Twinkle100. Dat zou een mijlpaal zijn. Ook om te laten zien aan heel veel mensen die mij in het verleden hebben afgeschreven: jullie zaten fout.’

Dit artikel verscheen eerder in Twinkle Editie oktober 2011.
Bron: Twinkle Magazine

Robert Peters bij TV LimburgInterview CEO en eigenaar van Allekabels.nl

Op 4 december 2011 gaf CEO en eigenaar van www.allekabels.nl Robert Peters een interview aan TV Limburg over allekabels.

Lees meer
Tekst: TV Limburg
04 December 2011

Interview CEO en eigenaar van Allekabels.nl
Op 4 december 2011 gaf CEO en eigenaar van www.allekabels.nl Robert Peters een interview aan TV Limburg over allekabels.

Dit artikel verscheen eerder in Twinkle Editie oktober 2011.
Bron: Twinkle Magazine

In minder dan 2 jaar 250.000 klantenAllekabels.nl verdubbelt en wil Duitsland veroveren

Webwinkelonderneming Allekabels.nl van ondernemer Robert Peters (31) verdubbelt de bedrijfsoppervlakte naar 2000 m2. Dat vanwege forse groei. Binnenkort wordt de 250.000 ste klant verwacht. De expansie wordt gerealiseerd door een deel van het pand van de buurman erbij te trekken. Allekabels.nl zit op het Heerlense bedrijventerrein In De Cramer.

Lees meer
Tekst: Wij Limburg
04 December 2011

Allekabels.nl verdubbelt en wil Duitsland veroveren
Webwinkelonderneming Allekabels.nl van ondernemer Robert Peters (31) verdubbelt de bedrijfsoppervlakte naar 2000 m2. Dat vanwege forse groei. Binnenkort wordt de 250.000 ste klant verwacht. De expansie wordt gerealiseerd door een deel van het pand van de buurman erbij te trekken. Allekabels.nl zit op het Heerlense bedrijventerrein In De Cramer.

PERSONEEL
Ook het personeelsaantal groeit komende maanden mee met de verkopen, naar 30 (was 22). Naast mensen voor het verzendklaar maken van producten heeft Peters productmanagers en medewerkers klantenservice aangetrokken. De dertiger hoopt daardoor nog meer service te kunnen bieden aan klanten.

KWART MILJOEN KLANTEN
Dit jaar nog zal de 250.000e klant in minder dan 2 jaar na de opening een bestelling plaatsen en de omzet is in 2011 weer verdubbeld ten opzichte van 2010, Volgend jaar verwacht Peters voor het eerst in de twinkle top-100 te staan, de lijst voor de 100 grootste webshops van Nederland te vergelijken met de Quote maar dan voor webshops.

DUITSLAND
Binnenkort start Peters ook in Duitsland. Hij verwacht daar binnen een jaar groter te kunnen zijn dan de huidige activiteiten in Nederland. Peters wil nog niet kwijt hoe zijn aanvalsplan voor Duitsland er uit ziet.

HOGE WAARDERING
Volgens de jonge ondernemer krijgt zijn bedrijf zeer hoge waarderingen van klanten. Peters: 'Google geeft ons aan de hand van beoordelingen van klanten een 9.6 en we zijn daarmee de best beoordeelde grote webshop van Nederland met 5 sterren en laten zelfs de allergrootste achter ons'.

Peters geeft als verklaring voor deze hoge beoordeling de snelle levertijd, het grote aanbod aan artikelen van 50.000, 7 keurmerken, 7 dagen betrokken klantenservice ook in de avonden en de zeer snelle reactietijd hierop van meestal binnen een uur.

Dit artikel verscheen eerder op WijLimburg.nl.
Bron: Wij Limburg

Depressie en ADD motiveren Robert Peters31-jarige bouwt miljoenenbedrijf

Robert Peters is laagopgeleid (LOM-school), heeft een diepe depressie gehad en heeft de chronische aandachtstoornis ADD. Een beetje UWV-ambtenaar zou zijn dossier à la minute in de bak ‘Kansloos’ laten glijden. De jonge ondernemer bewijst echter overtuigend dat etiketten op mensen plakken niet werkt. Een paar jaar geleden bouwde hij - ondanks een depressie - vanuit bed een complete webshop op. Inmiddels is zijn bedrijf (www.allekabels.nl) uitgegroeid tot een miljoenenonderneming met vijfentwintig medewerkers. “Ik zie ADD niet als een stoornis maar als een upgrade”, vertelt de 31-jarige young entrepeneur.

Lees meer
Tekst: Limburg onderneemt
04 December 2011

31-jarige bouwt miljoenenbedrijf
Robert Peters is laagopgeleid (LOM-school), heeft een diepe depressie gehad en heeft de chronische aandachtstoornis ADD. Een beetje UWV-ambtenaar zou zijn dossier à la minute in de bak ‘Kansloos’ laten glijden. De jonge ondernemer bewijst echter overtuigend dat etiketten op mensen plakken niet werkt. Een paar jaar geleden bouwde hij - ondanks een depressie - vanuit bed een complete webshop op. Inmiddels is zijn bedrijf (www.allekabels.nl) uitgegroeid tot een miljoenenonderneming met vijfentwintig medewerkers. “Ik zie ADD niet als een stoornis maar als een upgrade”, vertelt de 31-jarige young entrepeneur.

Wie Robert Peters ontmoet, begrijpt meteen waarom hij zo succesvol is geworden. Hij praat vlot, is hoog intelligent én sympathiek. Hoe is het eigenlijk mogelijk dat hij in zijn jeugd op de LOM-school terechtkwam? “Al op jonge leeftijd werd bij mij ADD (attention deficit disorder) vastgesteld”, vertelt Peters. “Ik kreeg het etiket moeilijk opvoedbaar opgeplakt en werd uit huis geplaatst. Ik ben vervolgens in diverse internaten opgegroeid. Later heb ik wel nog het atheneum proberen te doen, want mijn IQ bleek na meting boven de honderddertig te liggen. Toch lukte het VWO niet omdat ik het niet kan opbrengen om me te verdiepen in zaken die me niet boeien. Als iets me niet interesseert wordt het geen zesje maar meteen een één. Boekhouden is bijvoorbeeld helemaal niet moeilijk, maar ik kan me echt niet toe zetten. Knipogend: gelukkig heb ik daar tegenwoordig mensen voor.”

‘Geen enkele bank wilde mijn ondernemingsplan financieren. Het grote voordeel is nu dat er geen cent vreemd vermogen in dit bedrijf zit en ik op eigen kracht snel kan doorgroeien.’

Informatie die hem wel interesseert, neemt Robert Peters daarentegen op als een spons. Dankzij zijn ADD kan hij namelijk extreem goed focussen. Hij bouwde samen met een programmeur uit Vietnam bijvoorbeeld een zeer praktisch pakket bedrijfssoftware, waar grote softwareproducenten een puntje aan kunnen zuigen. Ook internet en marketing zijn gebieden waar hij onwaarschijnlijk veel van afweet. “Klanten geven www.allekabels.nl gemiddeld een 9,4”, vertelt Peters met onmiskenbare trots in zijn stem. “Dat is ongekend hoog en dat komt omdat wij de ‘top 10.000 kabels’ altijd op voorraad hebben. Negentig tot vijfennegentig procent van de bestellingen kunnen we zodoende - mits voor acht uur ’s avonds besteld - nog de volgende dag leveren. Ook beschikken we over een ijzersterke klantenservice die de hele week is bemand met een vijftal medewerkers. Wie ons mailt of belt krijgt dezelfde dag nog antwoord op zijn vraag. Het maakt niet uit of het om een bestelling van honderd kabels voor een bedrijf of voor een computerkabeltje voor een particulier gaat. Dat is zeker voor een webshop uniek” De afgelopen twee jaar is de omzet van www.allekabels.nl ieder jaar verdubbeld. En Robert gaat dit kunstje in 2011 opnieuw flikken. In 2010 was de omzet twee miljoen en in 2011 groeit deze naar verwachting door naar vier tot vijf miljoen. Op dit moment gaan er zeshonderd bestellingen (dat zijn soms duizenden kabels) per dag de deur uit en dat aantal groeit nog steeds. De kracht van de formule is dat het bedrijf werkelijk alle kabels kan leveren. Ook zijn de kabels aanzienlijk goedkoper dan bij grote bedrijven zoals Mediamarkt. “Omdat wij gespecialiseerd zijn kunnen we een kabel die bij een ander dertig euro kost regelmatig aanbieden voor een paar kwartjes”, legt Peters uit. Wie denkt dat de jonge ondernemer nu rustig gaat genieten van zijn grote succes heeft het mis. “Ik wil alle mensen die kansloos lijken een hart onder de riem steken en roepen: het kan! Ik heb het gevoel dat ik de wereld nog steeds iets heb te bewijzen. Ik werd zelf pas succesvol toen ik op het dieptepunt van mijn depressie was beland. Ondanks het feit dat geen enkele bank mijn ondernemingsplan wilde financieren, heb ik het toch gered. Helemaal op eigen kracht. Het grote voordeel is nu dat ik geen cent vreemd vermogen in dit bedrijf heb gestopt en snel kan doorgroeien. Ons voorraadmagazijn wordt hier In de Cramer in Heerlen bijvoorbeeld verdubbeld van duizend naar tweeduizend vierkante meter. Tevens werk ik aan een aantal nieuwe websites, want in diverse nichemarkten liggen nog grote kansen. Je gaat dus zeker nog van me horen.”

Dit artikel verscheen eerder in Limburg Onderneemt Editie september 2011.
Bron: Limburg onderneemt

Webwinkel SymphosiumAlleKabels.nl geeft theatershow tijdens webwinkel symphosium

Ondernemer Robert Peters kan niet zo goed speechen (zegt hij) en daarom toonde hij gisteren een soort mini-theatershow (op video) over de uitersten in de wereld van de webwinkels. De deelnemers aan het 1e Limburgse webwinkel Symposium gisteren in De Stadsschouwburg van Heerlen hadden de primeur.

Lees meer
Tekst: Webwinkelnieuws
01 Juli 2011

AlleKabels.nl geeft theatershow tijdens webwinkel symphosium
Ondernemer Robert Peters kan niet zo goed speechen (zegt hij) en daarom toonde hij gisteren een soort mini-theatershow (op video) over de uitersten in de wereld van de webwinkels. De deelnemers aan het 1e Limburgse webwinkel Symposium gisteren in De Stadsschouwburg van Heerlen hadden de primeur.

In de voorstelling laat de ondernemer twee keer Robert Peters zien, de ene is een vooruitstrevende zeer klantengerichte webwinkelier die iedere klant laat bellen om de ervaringen met de webshop te weten te komen. de andere Robert Peters denkt vooral aan zichzelf. VERDUBBELING Het bedrijf van Peters haalt dit jaar een omzet van € 4 mln, zo vertelde Peters de ruim 50 deelnemers aan het symposium. Er werken inmiddels 22 mensen. Door in een niche te springen en heel veel aandacht aan klanten te geven denkt Peters de komende tijd nog 'elk jaar te kunnen verdubbelen qua omzet'.

Webwinkelnieuws
Bron: Webwinkelnieuws.com

Alpe d'HuZes€20.106.345,75 euro voor kankeronderzoek

In 2011 heeft Allekabels.nl BV het prachtige evenement Alpe D'HuZes gesponsord. In het kader van het onderzoek naar kanker fietsten 5000 deelnemers op één dag zes keer de legendarische Alpe D'HuZes op. Allekabels.nl Sponsorde drie van deze deelnemers.

Lees meer
Tekst: Opgeven is geen optie
09 Juni 2011

€20.106.345,75 euro voor kankeronderzoek
In 2011 heeft Allekabels.nl BV het prachtige evenement Alpe D'HuZes gesponsord. In het kader van het onderzoek naar kanker fietsten 5000 deelnemers op één dag zes keer de legendarische Alpe D'HuZes op. Allekabels.nl Sponsorde drie van deze deelnemers.

Alpe d'HuZes 2011: € 20.106.3445,75 euro voor kankeronderzoek Actie voor strijd voor de overwinning op kanker heeft nu al doelstelling bereikt.

De actie Alpe d'HuZes 2011 heeft een nieuw recordbedrag van € 20.106.3445,75 euro opgehaald voor het Alpe d'HuZes/KWF-Fonds. Hiermee is de doelstelling om dit jaar 20 miljoen te behalen nu al overtroffen. Vorig jaar bracht de Alpe d'HuZesactie ruim 12 miljoen euro op. Het geld gaat voor 100% naar kankeronderzoek. Ruim 4.300 deelnemers, waaronder bekende Nederlanders, deden mee an de actie.

Doel van de zesde editie van Alpe d'HuZes was om de doelstelling van 2010 te overstijgen. Ambassadeur van Alpe d'HuZes en kankerpatiënt Peter Kapitein: "Ruim 20 miljoen euro is een geweldig resultaat. Het laten zien dat steeds meer mensen de noodzaak inzi

Onder het record aantal deelnemers was een groot aantal kankerpatiënten, gehandicapten en bekende Nederlanders. Zo fietsten op 9 juni onder andere (oud)-wielrenners, tv-presentatoren, musicalsterren en acteurs de berg op. Onder hen onder andere Frits Barend, René van Kooten, Bas Muijs, Evert ten Napel, Gert-Jan Theunisse en Theo de Rooij. Ook John Rep en Marc de Vries gingen de strijd met de Alpe d'HuZes aan.

Dit artikel verscheen eerder op Opgeven is geen optie
Bron: Opgeven is geen optie

Rabo Parkstad Economy Award StartersprijsAllekabels.nl genomineerd voor Rabo Economy Award

In oktober 2010 werd Allekabels.nl BV ingeschreven voor de startersprijs van de Rabo Parkstad Economy Awards. Voor het eerst werd deze prijs ook uitgeschreven voor een succesvol en innovatief startend bedrijf. Uit 35 startende ondernemingen bleef Allekabels.nl BV over als één van de drie genomineerde bedrijven voor deze prijs. Op de finale avond op 21 april 2011 werd de prijs uiteindelijk niet in de wacht gesleept, toch was de nominatie alleen al een prachtige beloning voor alle werknemers van Allekabels.nl BV!

Lees meer
Tekst: Rabo Economy Award
21 April 2011

Allekabels.nl genomineerd voor Rabo Economy Award
In oktober 2010 werd Allekabels.nl BV ingeschreven voor de startersprijs van de Rabo Parkstad Economy Awards. Voor het eerst werd deze prijs ook uitgeschreven voor een succesvol en innovatief startend bedrijf. Uit 35 startende ondernemingen bleef Allekabels.nl BV over als één van de drie genomineerde bedrijven voor deze prijs. Op de finale avond op 21 april 2011 werd de prijs uiteindelijk niet in de wacht gesleept, toch was de nominatie alleen al een prachtige beloning voor alle werknemers van Allekabels.nl BV!

Dit artikel verscheen eerder op RaboEconomyAward.nl
Bron: Rabo Economy Award

ZappTVAllekabels.nl over...

Allekabels was enkele weken geleden 5 afleveringen te gast bij Zapp TV met Christa Meuleman...

Lees meer
Tekst: Zapp TV
01 Maart 2011

Allekabels.nl over...
Allekabels was enkele weken geleden 5 afleveringen te gast bij Zapp TV met Christa Meuleman...

Aflevering 1: Introductie Allekabels.nl.

Aflevering 2: Nominering Rabo Economy Award.

Aflevering 3: Keurmerken en Certificeringen.

Aflevering 4: HDMI Kabels.

Aflevering 5: Muurbeugels en Ophangsystemen.

Dit artikel verscheen eerder op ZappTV
Bron: ZappTV

Finalist voor de startersprijsCreativiteit vormt de sleutel naar succes

Allekabels.nl BV Webshop voor alle soorten van kabels, connectors en nog 35.000 elektronica artikelen. Robert Peters bewijst dat het wel degelijk mogelijk is om zonder geld van de bank of opleiding een succesvolle onderneming op te zetten: “Ik groeide op in internaten, haalde geen diploma’s en zat op meer dan tien verschillende scholen. Maar toen ik eenmaal een computer kreeg, werd alles anders. Ik bleek geld te kunnen verdienen met het bouwen van websites. Dus begon ik eind 2009 mijn eigen bedrijf.

Lees meer
Tekst: Limburg onderneemt
01 Maart 2011

Creativiteit vormt de sleutel naar succes
Allekabels.nl BV Webshop voor alle soorten van kabels, connectors en nog 35.000 elektronica artikelen. Robert Peters bewijst dat het wel degelijk mogelijk is om zonder geld van de bank of opleiding een succesvolle onderneming op te zetten: “Ik groeide op in internaten, haalde geen diploma’s en zat op meer dan tien verschillende scholen. Maar toen ik eenmaal een computer kreeg, werd alles anders. Ik bleek geld te kunnen verdienen met het bouwen van websites. Dus begon ik eind 2009 mijn eigen bedrijf.

Ik huurde een kaal pand in Heerlen met geleend geld van vrienden en begon zonder enige hulp met een negatief eigen vermogen. Inmiddels is mijn webshop zo succesvol dat ik 21 mensen aan het werk heb, omgerekend 10 fte. Dit jaar zal mijn omzet weer verdubbelen tot bijna 4 miljoen en verwachten wij 150.000 nieuwe klanten. Ik heb inmiddels een grote voorraad opgebouwd en het huidige bedrijfspand wordt op korte termijn al te klein. Momenteel zijn we ons aan het oriënteren op een plek op bedrijventerrein Avantis, ook omdat we graag een vestiging in Duitsland willen opzetten. Als we dan op Avantis zitten is dat de perfecte plek voor extra kruisbestuiving in beide landen.”

Creativiteit vormt de sleutel naar succes
“Omdat ik het grootste deel van mijn leven in Parkstad heb gewoond, was het logisch om hier mijn bedrijf te starten. Daardoor was ik wel in het nadeel met de vrachtverzendingen van TNT: we liggen te ver van het TNT distributiepunt en dat heeft consequenties voor de levertijd. Inmiddels versturen we als webshop echter het grootste aantal pakketten van Limburg en daarom kan er nu dagelijks een vrachtwagentje voor ons rijden. Op korte termijn kunnen we dagelijks gaan leveren vanaf 22.00 uur en dat is heel bijzonder. Kleinere webshops uit de buurt kunnen zich bij ons aansluiten waardoor ook zij steeds later kunnen gaan verzenden.”

“Ik had altijd het gevoel dat niemand in mij geloofde. Door deze finaleplaats voor de Startersprijs kan ik laten zien dat je van uit een schijnbaar kansloze positie toch heel succesvol kunt worden. Zolang je maar creatief bent. Wij schrijven onze eigen software, bedenken zelf onze marketingcampagnes en ontwerpen onze eigen site. Als 4% van alle ongeschoolden in Parkstad mijn voorbeeld zouden kunnen volgen, zou er een stuk minder werkeloosheid zijn. Het zou leuk zijn als de nominatie voor de Startersprijs alleen al een stimulans is voor andere jonge ondernemers. Ik geloof dat de financiële recessie ook een creatieve recessie is geweest: het is de creativiteit waarin bedrijven en ondernemers ook tekort zijn geschoten! Men houdt teveel vast aan de bestaande gang van zaken. Wat voor mij begon met een hobby groeide in korte tijd uit tot een bedrijf, maar ondernemen is nog altijd mijn passie. In het ondernemerschap kan ik tenminste al mijn creativiteit kwijt!”

Dit artikel verscheen eerder op Limburg Onderneemt
Bron: limburgonderneemt.nl

Links zeg: "K*t een succesvolle gehandicapte"Kijk nou. Een succesvolle gehandicapte

Job Cohen, Obelix Roemer, Jolande Sap de ogen dicht? Hier volgt namelijk iets dat jullie liever niet willen weten. Een artikel dat het wereldbeeld van de zelfbenoemde sociaaltypes in een keer onderuit veegt met een ippon. Dus dat manifest stevig in de oren gepropt? Mooi, dan DIT stukkie in de AEX Bode.

Lees meer
Tekst: van Koetsveld
01 Maart 2011

Links zeg: Kijk nou. Een succesvolle gehandicapte
Job Cohen, Obelix Roemer, Jolande Sap de ogen dicht? Hier volgt namelijk iets dat jullie liever niet willen weten. Een artikel dat het wereldbeeld van de zelfbenoemde sociaaltypes in een keer onderuit veegt met een ippon. Dus dat manifest stevig in de oren gepropt? Mooi, dan DIT stukkie in de AEX Bode.

Over ene Robert Peters. Als kind meerdere keren uit huis geplaatst, opgegroeid in internaten wegens niet te harden. Geschoold in de kelders van de kenniseconomie (LOM, weet u nog?). Oftewel; rijp voor de Nederlandse zieligheidsindustrie. Tot het graf verzorgd in begeleidinkje zus en zorgcoachtrajectje zo. Pakken we dat manifest er nog eens bij; "In een beschaafd land moeten we mensen met een arbeidsbeperking niet uitsluiten en veroordelen tot een leven in armoede". Terwijl dit viesrechtse kabinet alleen maar opkomt voor de "hardwerkende Nederlander". Want wie in de ogen van Job en Yolande zielig is kan nooit hardwerkend zijn. Dan ben je slachtoffer van Rutte's MKB-kabinet. Tsja, is het dan even balen dat er types zoals Robert bestaan, die laten zien dat je ook gewoon klaar kunt zijn voor een tuigje, maar tegelijkertijd meer nullen op de bank telt dan Job Cohen versprekingen in 1 minuut. Als leverancier van de betere kabel was Peters vorig jaar goed voor een omzet van 2 miljoen keiharde euro. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn, want de afspraak is helder. Zielig = Zielig. Met het oog op de verkiezingen van morgen het vriendelijke verzoek aan alle mensen met een beperkinkje: graag tot het sluiten van de stembus zielig blijven. Bedankt!

Dit artikel verscheen eerder op Geen Stijl
Bron: Geen stijl

Depressieve drop-out start miljoenenbedrijfDepressieve drop-out start miljoenenbedrijf vanuit bed

JRobert Peters (30) heeft in sneltreinvaart een internetbedrijf uit de grond gestampt. Per dag bestellen vele honderden mensen kabels en andere spullen bij zijn Heerlense onderneming Allekabels.nl. Inmiddels boekt hij een miljoenenomzet met een assortiment van tienduizenden artikelen.

Lees meer
Tekst: Wij Limburg
03 Februari 2011

Depressieve drop-out start miljoenenbedrijf vanuit bed
JRobert Peters (30) heeft in sneltreinvaart een internetbedrijf uit de grond gestampt. Per dag bestellen vele honderden mensen kabels en andere spullen bij zijn Heerlense onderneming Allekabels.nl. Inmiddels boekt hij een miljoenenomzet met een assortiment van tienduizenden artikelen.

Dat succes is ook voor de huidige 30-jarige zelf een grote verrassing. Na een langjarig verblijf op een Maastrichts internaat, diverse afgebroken opleidingen en vier jaar productiewerk bij onder meer een vleesbedrijf en autofabriek Nedcar was hij naar eigen zeggen zo depressief dat Peters lange dagen in bed doorbracht. Nergens zin aan. Robert Peters: 'Mijn leven was al bijna voorbij'. De computer én internet zorgen letterlijk voor nieuwe energie.

Makkelijk is het succes vanaf dat moment niet gekomen. Banken kwamen niet met geld over de brug. Achteraf gezien vindt Peters dat niet alleen voor hemzelf jammer. 'Banken laten het talent lopen'.

Daarbij liet hij zich naar eigen zeggen inpalmen door mensen die hij eigenlijk niet nodig had maar wel zijn creativiteit gebruikten. Anderhalf jaar geleden ging hij verder als eigen baas, met enkele van zijn getrouwen. Inmiddels telt de onderneming 20 mensen en verdubbelt de omzet elk jaar.

Dat komt volgens Peters mede omdat de 'stenen winkels' hebben zitten slapen. Zo heeft hij zelf niets met kabels. Hij ziet ook nog potentie voor vele andere nichesites, 'ik denk aan 75 verschillende websites'. En wil hij Duitsland veroveren.

Peters heeft wel een hoge prijs betaald voor zijn huidig succes, want een privéleven zat er nauwelijks in de laatste jaren.

HIERONDER HET MAILTJE WAARIN ROBERT PETERS AANDACHT VRAAGT VAN DE REDACTIE VAN WIJLIMBURG.NL:

Graag zou ik mijn verhaal onder de aandacht brengen via jullie site.

Ik ben een tijd geleden een webwinkel begonnen met 0 euro vermogen. Het begon allemaal met een depressie waar ik de hele dag achter mijn pc zat. Omdat ik niet meer dan Lom school heb gehad en op meer dan 10 scholen en internaten heb gezeten en mijn vader niet wou dat ik ging studeren moest ik met 17 de fabriek in.

Ik ben wat men tegenwoordig wel vaker in het nieuws ziet een "ADD" er. Iemand die niet presteert omdat de uitdaging er niet is.

Inmiddels is onze winkel www.Allekabels.nl volgens de TNT post uitgegroeid tot de grootste webwinkel van limburg met dit jaar naar verwachting minstens 150.000 nieuwe klanten en meer dan 10.000 bezoekers per dag en bieden wij 35.000 artikelen aan. Vorig jaar hadden wij 100.000 nieuwe klanten.

Graag zou ik mijn verhaal en bedrijf onder de aandacht brengen. Wellicht ben ik met mijn 30 jaar nog jong genoeg voor jullie item "jonge ondernemers".

Graag hoor ik wat de mogelijkheden zijn en of er interesse is.Ik denk dit soort verhalen zeer stimulerend zijn in deze tijd en ondernemers hoop geven.

Met Vriendelijke Groet,
Robert Peters

Allekabels.nl

Dit artikel verscheen eerder op Wij Limburg
Bron: Wij Limburg

 

Sponsoring

Hilltribe Children AsiaAllekabels.nl steunt Hilltribe Children Asia

Allekabels.nl is sinds jaar en dag actieve sponsor van de stichting Suppoert Hilltribe Children Asia

Lees meer
Tekst: Allekabels
21 Maart 2016

Allekabels.nl steunt Hilltribe Children Asia
Allekabels.nl is sinds jaar en dag actieve sponsor van de stichting Suppoert Hilltribe Children Asia

De stichting Support Hilltribe Children Asia en Weeshuis Piyawat

Preecha en Chuleeporn Chaocharoen hebben besloten voor weeskinderen te gaan zorgen na de dood in maart 2008 van hun 1 jaar, 7 maanden oude zoon Piyawat. Het weeshuis vernoemden zij naar hem. Al snel na oprichting van de Stichting Support Hilltribe Children Asia bleek dat er niet alleen geld nodig was voor nieuwe huisvesting. Er was ook geen geld voor de verzorging van de kinderen en evenmin was er schoolgeld of geld voor vervoer naar en van school. Er is toen een tijdelijk huis gehuurd voor omgerekend € 60 per maand, en daar zijn een paar zeer primitieve voorzieningen in aangebracht. De kinderen gingen naar school in een aan een bromfiets gekoppeld karretje. De Stichting beijverde en beijvert zich om maandelijkse donateurs en eenmalige giften te vinden.

De Toekomst

De Stichting Support Hilltribe Children Asia stelt zich als doel de maandelijkse bijdrage in de toekomst te kunnen verhogen tot € 2000,= per maand. Daarvan kunnen kinderen en verzorgers en hun gezinnen redelijk rondkomen en kan het schoolgeld, de afbetaling van de auto’s betaald worden. Mocht er periodiek meer geld worden ontvangen, dan kan het huidige aantal van 25 kinderen wellicht iets worden verhoogd. Weliswaar is de periode, waarin de huidige behuizing om niet ter beschikking wordt gesteld, nog lang niet voorbij, toch moet nu al gedacht worden aan de periode daarna. De Stichting Support Hilltribe Children Asia wil dan ook geld inzamelen om in de toekomst grond aan te kunnen kopen en daar een nieuw weeshuis op te kunnen bouwen.

Volg de vorderingen en doelen van De Stichting Support Hilltribe Children Asia via en wordt donateur. https://www.facebook.com/groups/113410462062150/?fref=ts

Hilltribe Children Asia
Bron: HilltribeChildrenAsia.com

BreakoutAlleKabels.nl sponsort Breakout

Allekabels sponsor Breakout zone. Breakout zone is een Lanparty die plaatsvindt in Waregem Expo van vrijdagavond 13 mei tot en met zondagnamiddag 15 mei 2016. De Breakout zone is een gloednieuwe lanparty met plaats voor zo’n 328 deelnemers.

Lees meer
Tekst: Breakout
10 Januari 2016

AlleKabels.nl sponsort Breakout
Allekabels sponsor Breakout zone. Breakout zone is een Lanparty die plaatsvindt in Waregem Expo van vrijdagavond 13 mei tot en met zondagnamiddag 15 mei 2016. De Breakout zone is een gloednieuwe lanparty met plaats voor zo’n 328 deelnemers.

Breakout
Bron: Breakout.zone

Sterrenwacht LimburgAlleKabels.nl sponsort Sterrenwacht Limburg

Allekabels.nl sponsort de Sterrenwacht. Sterrenwacht Limburg is een non-profit organisatie die door middel van de exploitatie van een publiekssterrenwacht op de Brunsummerheide de sterrenkunde in populaire zin probeert te verbreiden. Voor de praktische uitvoering is de sterrenwacht afhankelijk van een voldoende financiëel draagvlak. De sterrenwacht genereert inkomsten door middel van een geringe entreeheffing, de verkoop van frisdrank, snacks en de exploitatie van een bescheiden winkeltje. Dit is echter niet genoeg om de exploitatiekosten van de sterrenwacht te dekken. Daarom zijn wij ook afhankelijk van steun uit de hoek van overheden, organisaties en particulieren. De sterrenwacht is altijd op zoek naar sponsoren en donateurs; Zij het door middel van gelden of door middel van sponsoring in natura.

Lees meer
Tekst: Sterrenwacht Limburg
01 Januari 2016

AlleKabels.nl sponsor Sterrenwacht Limburg
Allekabels.nl sponsort de Sterrenwacht. Sterrenwacht Limburg is een non-profit organisatie die door middel van de exploitatie van een publiekssterrenwacht op de Brunsummerheide de sterrenkunde in populaire zin probeert te verbreiden. Voor de praktische uitvoering is de sterrenwacht afhankelijk van een voldoende financiëel draagvlak. De sterrenwacht genereert inkomsten door middel van een geringe entreeheffing, de verkoop van frisdrank, snacks en de exploitatie van een bescheiden winkeltje. Dit is echter niet genoeg om de exploitatiekosten van de sterrenwacht te dekken. Daarom zijn wij ook afhankelijk van steun uit de hoek van overheden, organisaties en particulieren. De sterrenwacht is altijd op zoek naar sponsoren en donateurs; Zij het door middel van gelden of door middel van sponsoring in natura.

Sterrenwacht Limburg
Bron: www.sterrenwacht.nl

ViveslanAlleKabels.nl sponsort Viveslan

Allekabels sponsor Viveslan. Viveslan is een Lanparty die plaatsvindt in Hal Hantal 4 te Kortrijk van vrijdagavond 30 oktober tot en met zondagnamiddag 01 november 2015. De Viveslane is een gloednieuwe lanparty met plaats voor zo’n 168 deelnemers.

Lees meer
Tekst: Viveslan
30 Oktober 2015

AlleKabels.nl sponsort Viveslan
Allekabels sponsor Viveslan. Viveslan is een Lanparty die plaatsvindt in Hal Hantal 4 te Kortrijk van vrijdagavond 30 oktober tot en met zondagnamiddag 01 november 2015. De Viveslane is een gloednieuwe lanparty met plaats voor zo’n 168 deelnemers.

Viveslan
Bron: Viveslan.be

BZT ShowAllekabels.nl sponsort BZT Show

Allekabels.nl sponsort loeplampen voor een aflevering uit de BZT Show..

Lees meer
Tekst: KRO-NCRV
05 Mei 2015

Allekabels.nl sponsort BZT Show
Allekabels.nl sponsort loeplampen voor een aflevering uit de BZT Show..

Allekabels heeft het kinderprogramma ‘de BZT Show’ van de NCRV gesponsord. In dit tv-programma gaan originele, gekke en leuke wensen van kinderen tussen de 10 en 13 jaar in vervulling. De opnames vinden plaats in de BZT Studio te Hilversum. Het afgelopen jaar stond dit tv-programma op de 3e plaats in de top-5 van best bekeken non-fictie uitzendingen voor kinderen in de leeftijd van 6-12 jaar.

In de aflevering van 5 mei is te zien dat Luna en Kjell gaan uitzoeken of een speld in een hooiberg zoeken echt zo moeilijk is als wordt beweerd..

Dit artikel verscheen eerder op KRO-NCRV
Bron: npo.nl

Dierenambulance TielAllekabels.nl sponsort Stichting Dierenhulp

Allekabels.nl sponsort USB autoladers voor de Dierenambulances voor de Stichting Dierenhulp Dierenambulance Tiel.

Lees meer
Tekst: Redactie Dierenhulp
24 December 2014

Allekabels.nl sponsort Stichting Dierenhulp
Allekabels.nl sponsort USB autoladers voor de Dierenambulances voor de Stichting Dierenhulp Dierenambulance Tiel.

De Stichting Dierenhulp Dierenambulance Tiel is een stichting die het, sinds 1991, moet hebben van Vrijwilligers en donaties. Zij helpen alle dieren in nood, 7 dagen per week, 24 uur per dag, ook op zon- en feestdagen. Naast de dierenambulance registreren zij vermiste- en gevonden huisdieren, vangen dieren op (exclusief honden en katten), chippen, geven voorlichtingen op scholen / verenigingen, etc. en rijden klinische ritten voor particulieren.

Allekabels draagt de dierenambulance een warm hart toe en sponsort USB autoladers voor de dierenambulances.

Dit artikel verscheen eerder op dierenhulp.com
Bron: Dierenhulp.com

Santa Run ValkenburgAllekabels.nl sponsort Q-Santa Run Valkenburg

Allekabels.nl sponsort lichtsnoeren voor de Q-Santa Run Valkenburg.

Lees meer
Tekst: Redactie Santa Claus Run
17 December 2014

Allekabels.nl sponsort Q-Santa Run Valkenburg
Allekabels.nl sponsort lichtsnoeren voor de Q-Santa Run Valkenburg.

Op 17 december jl. organiseerde CoMotion Events de Q-Santa Run; een hardloopevenement in Valkenburg.

Het karakter van dit event was family values en een Fund Raising element (van iedere inschrijving ging 5 euro naar de Voedselbank Zuid-Limburg) in combinatie met een bijzondere belevenis en city branding.

Dit artikel verscheen eerder op Santaclausrun.nl
Bron: Santaclausrun.nl

Bloom WeddingAllekabels.nl sponsort Bloom Wedding

Allekabels.nl sponsorde feestverlichting om deze shoot sfeervol te laten verlopen.

Lees meer
Tekst: Bloom Wedding
17 December 2014

Allekabels.nl sponsort Bloom Wedding
Allekabels.nl sponsorde feestverlichting om deze shoot sfeervol te laten verlopen.

Sinds 2009 organiseert en coördineert Bloom Wedding met een team aan weddingplanners exclusieve bruiloften in Nederland, Europa en ver daarbuiten. Ruime ervaring, een frisse kijk, passie en doortastendheid vormen de basis van Bloom Wedding. En de visie van Shirley is duidelijk. “Ik houd van stijlvolle, hippe, romantische bruiloften waarbij de liefde altijd centraal staat en waar ruimte is voor creativiteit, verrassingselementen en een prachtig afgestemde styling.”

Afgelopen december organiseerde zij wederom een prachtige shoot met als thema Cosy & Fashion. Dit keer niet in bruidskleding maar als Verlovingsshoot.

Allekabels sponsorde feestverlichting om deze shoot sfeervol te laten verlopen.

Dit artikel verscheen eerder op eppel.nl
Bron: Eppel.nl

Allekabels.nl in LibelleAllekabels.nl sponsort Libelle

Allekabels sponsort lichtsnoeren voor het Libelle nummer 39 en 50 van 2014.

Lees meer
Tekst: Redactie Libelle Magazine
04 December 2014

Allekabels.nl sponsort Libelle
Allekabels sponsort lichtsnoeren voor het Libelle nummer 39 en 50 van 2014.

http://www.libelle.nl/libelle-magazine/blad/week-libelle-39-2

Allekabels sponsort lichtsnoeren voor Libelle nummer 39 en 50 van 2014. De sfeervolle fotografie heeft als thema 'Buurtfeest' waarin allerlei tips en sfeer ideeën worden getoond voor het ultieme buitenfeest. Uiteraard hoort daar ook sfeerverlichting bij en Allekabels sponsorde voor deze Libelle de lichtsnoeren die te zien zijn op de bomen op de eerste foto en de lange lichtketting op de tweede foto.

Afgelopen december organiseerde zij wederom een prachtige shoot met als thema Cosy & Fashion. Dit keer niet in bruidskleding maar als Verlovingsshoot.

Allekabels sponsorde feestverlichting om deze shoot sfeervol te laten verlopen.

Dit artikel verscheen eerder in Libelle nummer 39 en 50
Bron: Libelle Magazine

Allekabels.nl in VT WonenAllekabels.nl sponsort VT Wonen

Allekabels sponsort lichtsnoeren voor het decembernummer van VT Wonen Magazine.

Lees meer
Tekst: VT Wonen Magazine
23 November 2014

Allekabels.nl sponsort VT Wonen
Allekabels sponsort lichtsnoeren voor het decembernummer van VT Wonen Magazine.

Allekabels sponsort lichtsnoeren voor het VT Wonen Magazine van december 2014. VT Wonen is het grootste en meest veelzijdige woonblad van Nederland. Uiteraard hoort daar ook sfeervolle kerstverlichting bij en Allekabels.nl sponsorde voor deze VT Wonen verschillende kerstverlichting die te zijn in het decembernummer.

Dit artikel verscheen eerder in VT Wonen december 2014
Bron: VT Wonen Magazine

Kennel Adoptie PlanAllekabels.nl sponsort Animal In Need

Allekabels steunt de dieren in het asiel en sponsort twee kennels in het kader van het Kennel Adoptie Plan.

Lees meer
Tekst: Animal in Need
08 September 2014

Allekabels.nl sponsort Animal In Need
Allekabels steunt de dieren in het asiel en sponsort twee kennels in het kader van het Kennel Adoptie Plan.

Allekabels sponsort lichtsnoeren voor Libelle nummer 39 van 2014. De sfeervolle fotografie heeft als thema 'Buurtfeest' waarin allerlei tips en sfeer ideeën worden getoond voor het ultieme buitenfeest. Uiteraard hoort daar ook sfeerverlichting bij en Allekabels sponsorde voor deze Libelle de lichtsnoeren die te zien zijn op de bomen op de eerste foto en de lange lichtketting op de tweede foto.

In 2005 richt de Spaanse stichting Prodean: Associación Protectora de Animales Pro-Derecho de los Animales (vertaald: vereniging ter bescherming van de rechten van dieren) een asiel op in La Linéa de la Conceptión, een plaats in de buurt van Gibraltar, Zuid-Spanje.De dagelijkse leiding van het asiel komt in handen van de in Spanje gevestigde Nederlander Peter Koekebakker. Samen met zijn Zwitserse vrouw Madeleine runt hij naast zijn werk voor het asiel een antiek/brocante-bedrijfje in de buurt van La Linéa de la Conceptión.

In 2009 is er een begin gemaakt met de renovatie van de hondenverblijven. In november 2012 is El Parque ( voorheen Indianendorp) met speelweide gerealiseerd dankzij de financiële hulp van vrijwilligers , donateurs en sponsors. De zg "Manolo" kennels, de voornaam van de Spaanse vrijwilliger Manolo die deze kennels al jaren schoon houdt, is in 2013 gerenoveerd alsmede een "kleine speelweide" . Voor 2014 staat de verharding met beton langs de kennels op de wenslijst en de 22 zandkennels in El Parque 1 die tijdens zware regenbuien onder water lopen. Totale kosten 15.000,-- euro

Dit artikel verscheen eerder op Animal in Need
Bron: Animal in Need

Kiwanis ParkstadAllekabels.nl sponsort Kiwanis Parkstad

Op 9 april 2011 was Allekabels.nl BV de hoofdsponsor op de eerste fundraising avond van de Kiwanis Parkstad.

Lees meer
Tekst: Kiwanis
09 April 2011

Allekabels.nl sponsort Kiwanis Parkstad
Op 9 april 2011 was Allekabels.nl BV de hoofdsponsor op de eerste fundraising avond van de Kiwanis Parkstad.

De goede doelen van deze avond waren:
Stichting Leergeld Parkstad
WKNDSchool Parkstad
Ronald McDonald Kindervallei
Het doel van onze club is om op een gezellige en kameraadschappelijke manier het streven van Kiwanis wereldwijd na te leven: "Serving the children of the World" Dit doen wij door wereldwijde acties te ondersteunen, zoals het ophalen van gebruikte printer toners, in samenwerking met Unicef, om met dit geld de ziekte Tetanus uit de wereld te bannen. Met deze acties hebben wij al mede bereikt, dat er van de 36 landen wereldwijd waar nog Tetanus voorkomt, reeds in 13 de landen deze ziekte is uitgebannen. Daarnaast hebben wij uiteraard ook lokale akties om onze doelen te bereiken. (zie onze nieuws pagina). Onze maandelijkse clubavond vindt plaats in de Winselerhof in Kerkrade, waar we in een gastvrije ambience broeden op nieuwe leuke ideëen en akties om de goede doelen te kunnen bekostigen.

Dit artikel verscheen eerder op Kiwanis Parkstad
Bron: Kiwanis Parkstad

 

Huisstijl

Binnen de communicatie van Allekabels is het van belang een eenduidige en herkenbare uitstraling te hebben. Om u hierbij op weg te helpen bieden we een aantal bestanden aan om deze huisstijl te implementeren en optimaal te gebruiken.

Ga naar huisstijl
 
Klantenservice & Informatie