Kabels 
Overige Producten 
Account  

Contactformulier

Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal vandienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen twéé uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Vertraging PostNL

Zoals u van ons gewend bent, verwerken wij ook tijdens recorddrukte netjes al uw online bestellingen en bieden deze op tijd bij PostNL aan. PostNL geeft thans aan dat het haar de komende dagen niet altijd zal lukken om alle pakketten op tijd te bezorgen. Dat wordt niet enkel veroorzaakt door drukte, maar ook door beperkingen in de productiecapaciteit.

Deze omstandigheden gelden voor de hele branche, ook voor een deel van onze pakketten verwacht PostNL een vertraging.
PostNL biedt zijn excuses aan hiervoor. Wij adviseren om de Track en Trace goed in de gaten te houden aangezien wij geen invloed uit kunnen oefenen op de PostNL processen.

1. Waar heeft u een vraag of opmerking over?

2. Ik heb een vraag over

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Mijn bestelde product is...

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Vul onderstaande gegevens in

Gevonden artikel
Reeds besteld

Ontvangt u geen e-mails van Allekabels

Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging?

Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 045-5717001 'optie 2'.

045 - 571 7001
03 - 808 16 29 (BE)

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur Houd uw bestelnummer bij de hand indien nodig

Klantenservice & Informatie