Kabels 
Overige Producten 
Account  

Contactformulier

Als u een vraag stelt over uw geplaatste order, wordt uw vraag direct gelinkt aan deze order. Zo kunnen wij u snel en optimaal vandienst zijn. Stuurt u ons een ticket dan krijgt u op werkdagen binnen twéé uur antwoord op uw vraag. Ook in de weekenden, in de avonduren en op feestdagen beantwoorden wij online uw vragen. De Allekabels klantenservice is op deze manier 7 dagen per week bereikbaar voor al uw vragen.

Mogelijke vertraging in verwerking van uw bestelling

Zoals u van ons gewend bent, verwerken wij netjes al uw online bestellingen en bieden deze op tijd bij PostNL aan. De komende dagen zal het echter helaas niet altijd lukken om alle pakketten tijdig te aan te bieden. Dat wordt onder meer veroorzaakt doordat wij onze logistieke processen tijdelijk hebben aangepast in verband met veiligheidsvoorschriften rondom Corona.


Deze omstandigheden gelden voor de hele branche, het aantal online bestellingen is immers flink toegenomen nu veel mensen vanuit thuis werken. Wij bieden onze excuses aan hiervoor en hopen op uw begrip in deze.

1. Waar heeft u een vraag of opmerking over?

2. Ik heb een vraag over

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Mijn bestelde product is...

3. Vul onderstaande gegevens in

2. Vul onderstaande gegevens in

Gevonden artikel
Reeds besteld

Ontvangt u geen e-mails van Allekabels

Heeft u een bestelling geplaatst, maar u ontvangt geen bevestiging?

Dit kan betekenen dat uw e-mailprovider de e-mail blokkeert. Controleer uw spambox en markeer onze e-mails als 'geen spam', hierdoor komen eventueel volgende e-mails binnen in uw 'Postvak In'. Mocht dit niet zo zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of telefonisch via 045-5717001 'optie 2'.

045 - 571 7001
03 - 808 16 29 (BE)

Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur Houd uw bestelnummer bij de hand indien nodig

LET OP, mogelijke vertraging door:

- Sinds begin van de pandemie verwerken wij dagelijks nog steeds 250% meer pakketten dan normaal, hierdoor kan de service die u van ons gewend bent iets trager zijn
- Door de aanhoudende drukte bij PostNL kan het langer duren voordat uw bestelling wordt bezorgd

Voordat u belt, volg onderstaande stappen

Verwacht u een pakketje? Verwacht u een pakketje?
Dan krijgt u automatisch een verzendbevestiging met een track & trace code om uw pakket te volgen

Verwacht u briefpost? Verwacht u briefpost?
Dan is uw pakketje met alle waarschijnlijkheid met 1 dag vertraagd door PostNL

Heeft u toch een vraag? Heeft u toch een vraag?
Dan staan wij uiteraard voor u ter beschikking (rekening houdend met extra wachttijd)

Klantenservice & Informatie