Kabels 
Overige Producten 
Account  

Allekabels ook voor zakelijke klanten

Al meer dan 325.000 zakelijke klanten ervaren het gemak dat Allekabels te bieden heeft. Van multinational tot zelfstandig ondernemer, elke zakelijke klant is bij ons aan het goede adres. Door ons omvangrijke assortiment, groot leveranciersnetwerk en overtreffende service zijn wij een begrip op de markt. Maandelijks verlaten meer dan 55.000 pakketten succesvol ons bedrijf. En daar zijn we trots op!

  •  

    Overtreffende service
    Onze inzet wordt door onze klanten beloond met een klantenbeoordeling van 9,4 (bron: Trustpilot.com). Wij zorgen namelijk dat alles soepel verloopt. Ontstaan er onverhoopt toch problemen, dan schakelen we razendsnel en denken we in oplossingen. Als u iets mist in onze webshop vinden wij het alsnog via ons uitgebreide leveranciersnetwerk.

  •  

    Achteraf betalen op rekening
    Koop nu en betaal achteraf per factuur met een standaard betalingstermijn van 30 dagen. In overleg is een alternatieve betalingstermijn mogelijk.

  •  

    Sales team tot uw beschikking
    Productvragen, offertes, specifieke wensen of een spoedopdracht? Geen probleem! Wij staan tot uw beschikking en gaan tot het uiterste om boven uw verwachtingen te voldoen. Het salesteam is enthousiast, ervaren en gedreven. En dát merkt u!

  •  

    Dezelfde dag een scherpe offerte
    Of het nu gaat om grote aantallen of om een compleet project, wij bieden altijd een gepaste offerte aan. En als u vaker hetzelfde product koopt, dan maken wij graag een prijsafspraak.

 
 
Offerte

Offerte
Aanvragen
Vertel ons wat, hoeveel en wanneer u het nodig heeft en ontvang dezelfde dag nog een passende offerte*. Vraag hier meteen een offerte aan, óf stuur een e-mail naar verkoop@allekabels.nl.

*In het geval van complete projecten en/of producten waarvan de levertijd opgevraagd dient te worden, kan het aanbieden van de offerte langer duren. Hierover wordt u wel altijd dezelfde dag ingelicht. Offerteaanvragen die na 15.00 uur worden ingediend worden wel dezelfde dag in behandeling genomen, maar vallen buiten deze belofte.

Korting
We bieden altijd de mogelijkheid om een offerte te aan te vragen. Hierbij geldt: hoe meer en vaker u bestelt, hoe groter de korting. U zult versteld staan hoe scherp onze offertes kunnen zijn. Voor bulkpartijen zijn zelfs distributieprijzen mogelijk.

Prijsafspraken
Vaker hetzelfde product in grotere aantallen nodig? Door het maken van een prijsafspraak bestelt u direct via de webshop of met een inkooporder tegen de afgesproken prijs.

Bestellen

Bestellen
Direct via de webshop
Het plaatsen van een bestelling gaat snel en gemakkelijk via de webshop. Alle producten met 3 groene cirkels worden, mits op werkdagen en vóór 22.00 uur besteld, dezelfde dag nog verzonden.

Inkooporder
Wij verwerken uiteraard ook altijd dezelfde dag uw inkooporder of bestelling per e-mail. Via verkoop@allekabels.nl ontvangen wij graag uw bestelling.

Op rekening
Zakelijke klanten betalen uiteraard achteraf per factuur. Wij hanteren hiervoor doorgaans een betaaltermijn van 30 dagen en passen een externe kredietbeoordeling toe. De kosten hiervoor bedragen €2,95 als u alleen een factuur per e-mail wenst te ontvangen en €3,95 als u kiest voor zowel een fysieke factuur per post als een factuur per e-mail. De uitslag van de kredietbeoordeling bepaalt of de bestelling op rekening in behandeling wordt genomen. U wordt hierover altijd dezelfde dag geïnformeerd

Alle ‘op rekening’ bestellingen die vóór 17.00 uur worden aangeboden, worden dezelfde dag verwerkt. Kies bij het afrekenen voor de betaaloptie ‘op rekening’ en verstrek het Kvk nummer.

Zakelijk account
Gemakkelijk en snel bestellen, alle bestellingen in één overzicht en op een efficiënte manier communiceren via het ticketsysteem. Dat zijn de voordelen van het zakelijk account. Nog geen zakelijk account? Vraag het aan!

Facturatie
De facturatie verloopt via onze betaalpartner Billink. Allekabels B.V. heeft Billink B.V. gecedeerd om de volledige facturatie uit te voeren. Dit houdt in dat u de factuur van Billink ontvangt en aan Billink betaalt. Wij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. In het geval dat uw boekhouding dit niet toelaat, vernemen wij dat graag van u via verkoop@allekabels.nl.

Billink verstuurt de factuur standaard per e-mail naar het door u opgegeven e-mailadres. Indien u de factuur op een afwijkend e-mailadres wenst te ontvangen, vul dan bij zakelijke opties het afwijkend e-mailadres in.

Retour

Retour
Voor een zakelijke bestelling gelden andere voorwaarden voor retourneren dan bij een particuliere aankoop. De Wet kopen op Afstand is ter bescherming van ondernemers niet van toepassing op bedrijven. Om die reden wordt per situatie bepaald of retourneren mogelijk is. Ook hierbij denken wij natuurlijk zo veel mogelijk met onze klanten mee.

Verkeerd geleverd
Dan is retourneren vanzelfsprekend. Vraag hier direct een retourformulier aan. Wij lossen het voor u op.

Verkeerd besteld
Toch een ander product nodig? In dit geval wordt per product bepaald of het geretourneerd kan worden. In het geval dat retourneren mogelijk is, kunnen er verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 045 - 571 7001.

Product voldoet niet aan de verwachtingen
Ook hierbij geldt dat per situatie wordt bepaald of het geretourneerd kan worden. Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 045 - 571 7001.

Uitzonderingen
Specifiek voor u bestelde producten, verzegelde producten waarvan de verzegeling is verbroken en op maat gemaakte producten worden niet retour genomen.

Te goed
Doorgaans wordt het retourbedrag als tegoed in uw account bewaard, tenzij anders met u is overeengekomen.

Verwerkingskosten
Wanneer na overleg een bestelling geheel of gedeeltelijk wordt geretourneerd, kunnen er afhankelijk van de situatie verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Dit wordt altijd vooraf met u gecommuniceerd. De verwerkingskosten bedragen 15% van de aankoopwaarde van de geretourneerde producten plus een standaardtarief van €3,50 incl. BTW.

Twijfelt u of een product retour gestuurd mag worden? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we dit samen kunnen beoordelen

Procedure
Lees hier meer over de retourprocedure

Stap 1: Vraag bij onze klantenservice een retourformulier aan via het contactformulier rechtsboven op de site.
Stap 2: Selecteer ‘Retour aanvraag’ en geef aan dat u een retourformulier wilt aanvragen.
Stap 3: U ontvangt tijdens kantooruren dezelfde dag nog via e-mail een link naar het retourformulier.
Stap 4: Geef in het retourformulier aan dat u het product terugstuurt omdat het defect is.
Stap 5: Pak het product dat u terugstuurt goed in, bijvoorbeeld in een stevige doos.
Stap 6: Print het ingevulde retourformulier en stop het in de doos bij het defecte product. Heeft u geen printer? Schrijf de informatie uit het retourformulier dan over op papier. Vergeet niet duidelijk het retournummer te vermelden
Stap 7: Stuur het defecte product zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, naar het onderstaande adres:

Allekabels BV
Postbus 1077
6460 BB Kerkrade

Wanneer u een product retour wilt sturen, zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden (punten 6, 7 en 8) van toepassing. U draagt zelf het risico voor de retourzending. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kunt u een eventuele vermissing claimen bij uw vervoerder. Heeft u vragen over de status van uw retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wijzigen

Wijzigen
Heeft u een bestelling geplaatst, maar komt u er later achter dat u toch een ander product nodig heeft of iets aan uw bestelling toe wilt voegen? In de meeste gevallen is dat geen probleem.

Uiteraard kunnen we uw bestelling alleen wijzigen/annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. In uw account kunt u de status van uw bestelling bekijken. Heeft uw bestelling de status ‘Wacht’? Dan kunnen we uw bestelling eenvoudig voor u wijzigen. Neem direct telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur (buiten kantooruren) een ticket via het contactformulier.

Garantie

Garantie
Gaat een product binnen de garantieperiode stuk? Dat is vervelend. We lossen dit uiteraard lossen voor u op.

Daarbij geldt:
Wij repareren of vervangen uw defecte product zo snel mogelijk.
Bij producten die defect worden geleverd vergoeden wij de kosten voor de retourzending voor 100%.

Defect product binnen garantie
Voor elk product geldt een afwijkende garantietermijn en voorwaarde. Indien van toepassing worden de garantietermijnen en voorwaarden van de fabrikant gehanteerd. Een aantal producten zoals software, CD, DVD, UPS batterijen en lampen zijn uitgesloten van garantie. Voor aanvullende informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Verkoop. Indien blijkt dat het defect het gevolg is van beschadiging, oneigenlijk of verkeerd gebruik door de koper, het niet opvolgen van de gebruiksinstructies, beschadiging van kwetsbare (onder-)delen of van normale gebruiksslijtage kan er geen aanspraak worden gemaakt op de garantie. Dit is ook van toepassing als het product is uitgesloten van garantie.

Defect product buiten garantie
Een defect product buiten garantie is een product dat na de garantietermijn defect is geraakt en/of het defect is ontstaan als gevolg is van beschadiging, oneigenlijk of verkeerd gebruik door de koper, het niet opvolgen van de gebruiksinstructies, beschadiging van kwetsbare (onder-)delen of normale gebruiksslijtage. Dit is ook van toepassing als het product is uitgesloten van garantie. Een defect product buiten garantie kan worden aangeboden ter reparatie. De door Allekabels gemaakte en/of eventuele nog te maken kosten (onderzoek, reparatie, vervanging onderdelen, etc.) zullen dan in rekening worden gebracht, evenals de verzendkosten. Voorafgaand aan de reparatie van een defect product buiten garantie kan op verzoek een kostenopgave worden verstrekt.

Procedure
Lees hier meer over de retourprocedure

Stap 1: Vraag bij onze klantenservice een retourformulier aan via het contactformulier rechtsboven op de site.
Stap 2: Selecteer ‘Retour aanvraag’ en geef aan dat u een retourformulier wilt aanvragen.
Stap 3: U ontvangt tijdens kantooruren dezelfde dag nog via e-mail een link naar het retourformulier.
Stap 4: Geef in het retourformulier aan dat u het product terugstuurt omdat het defect is.
Stap 5: Pak het product dat u terugstuurt goed in, bijvoorbeeld in een stevige doos.
Stap 6: Print het ingevulde retourformulier en stop het in de doos bij het defecte product. Heeft u geen printer? Schrijf de informatie uit het retourformulier dan over op papier. Vergeet niet duidelijk het retournummer te vermelden
Stap 7: Stuur het defecte product zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van het retourformulier, naar het onderstaande adres:

Allekabels BV
Postbus 1077
6460 BB Kerkrade

Wanneer u een product retour wilt sturen, zijn de bepalingen uit de Algemene Voorwaarden (punten 6, 7 en 8) van toepassing. U draagt zelf het risico voor de retourzending. Wij adviseren u daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren. Hiermee kunt u een eventuele vermissing claimen bij uw vervoerder. Heeft u vragen over de status van uw retourzending? Neem dan contact op met onze klantenservice

Geschiedenis
 
 
 
Kevin
Teamleider
045-5717001
verkoop@allekabels.nl

Op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur (klantenservice tot 21:00 uur).
 
Marianne
Accountmanager
045-5717001
verkoop@allekabels.nl

Op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur (klantenservice tot 21:00 uur).
 
Dennis
Accountmanager
045-5717001
verkoop@allekabels.nl

Op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur (klantenservice tot 21:00 uur).
 
Cheryl
Accountmanager
045-5717001
verkoop@allekabels.nl

Op werkdagen bereikbaar van 9:00 uur tot 17:00 uur (klantenservice tot 21:00 uur).
Maak kennis met ons salesteam

Wat onze zakelijke klanten over ons zeggen

 
 

Allekabels heeft een breed en diep assortiment en een snelle levering. Daardoor kunnen we voor vrijwel alle producten bij deze one-stop-shop terecht.

- Matthijs de Haan | RAP Media -
 

Wij kunnen steeds op Allekabels rekenen voor een uitstekende en competitieve prijs met een betrouwbare snelle en vriendelijke dienstverlening.

- Mary Emms | ISS Network Office Assistant | The British School Of Brussels -
 

Snelheid, gedetailleerd en betrouwbaar zijn de kernwaardes die Allekabels bij mij oproept. Bij vragen altijd een eerlijk antwoord en de productomschrijvingen maakt het kiezen erg gemakkelijk.

- Richard van Leeuwen | Coördinator ICT Infrastructuur | BovenIJ ziekenhuis -
 

De gebruiksvriendelijkheid van de webshop en de snelle levering maakt bestellen bij Allekabels niet alleen gemakkelijk maar snel in alle opzichten.

- René Kuijper | Studio Manager | VPRO -
 
 
 
Klantenservice & Informatie